بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37176
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 آذر 95 4:15 ب.ظ

نماینده جنوب استان بوشهر

ورزش بانوان نیازمند نگاه ویژه /حمایت از رشته های پرآوازه اجحاف در حق دیگر ورزشکاران است

ثلاث – سکینه الماسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان کنگان با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود:نباید حمایت از رشته های پرآوازه ، سایر رشته ها را در حاشیه و تنگنا ببرد.

سکینه الماسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان کنگان با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود:نباید حمایت از رشته های پرآوازه ، سایر رشته ها را در حاشیه و تنگنا ببرد.
وی یادآورشد: انتظار جامعه ورزشی از وزارت ورزش و جوانان حمایت از همه رشته های ورزشی با نگاه عادلانه است.
الماسی با تقدیر از توجه سلطانی فرد به استان بوشهر و انتخاب بوشهر بعنوان نخستین سفر استانی اظهارامیدواری کرد: وزیر ورزش بتواند با حمایت از ورزش استان بوشهر بویژه شهرستان های جنوبی زمینه تعالی و رونق ورزش را فراهم کند.
وی بوشهر را استانی مستعد در زمینه ورزش دانست و افزود: به رغم برکات و عنایات سفر رهبری معظم انقلاب و تلاش دولت تدبیر و امید ، هنوز ورزشکاران استان بوشهر در رده انفرادی و تیمی با مشکلات فراوانی روبرو هستند که نیازمند حمایت وزارتخانه های ورزش و جوانان و صنعت معدن و تجارت است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت توجه به بانوان ورزشکار و نیز معلولان گفت: مشکلات ورزش جنوب استان احصا که امید می رود با تدبیر وزیر ورزش و جوانان سامان یابد.

salasnews-vazir-varzesh-kangan-29
شهرستان کنگان شایسته بهترین هاست 
امام جمعه سیراف نیز با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: افتتاح و بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی استان در کنگان یکی از رهاوردهای سفر پر خیر و برکت رهبر معظم و فرزانه انقلاب است.
حجت الاسلام محمد صادق عاشوری با تقدیر از همه تلاشگران و حامیان پروژه ورزشی گفت: شهرستان کنگان بعنوان پایتخت و قطب انرژی اقتصادی کشور شایسته بهترین هاست و زیبنده نیست ورزشکاران این خطه از مشکلات مالی رنج ببرند.
وی ساحل بکر و زیبا را از قابلیت های مهم بندر کنگان و شهرها و روستاهای بندری آن دانست و بر لزوم ایجاد و راه اندازی مجموعه ورزشی ساحلی تاکید کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن