بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37225
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 19 آذر 95 1:29 ق.ظ

نگاه مثبت نفتی ها به توسعه بیمارستان امام خمینی کنگان

آنچه در نشست مدیر عامل منطقه ویژه پارس با رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گذشت

ثلاث- نشست صمیمی مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس و دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث، قبل از ظهر روز چهارشنبه( ۱۷ آذر ماه )نشست صمیمی مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس و دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان برگزار شد.

حسن حیدری پس از این نشست( که در دفتر کار مدیرعامل منطقه ویژه پارس برگزار شد)  با ابراز رضایت از این جلسه گفت: محور صحبت های ما همکاری و تعامل در جهت ارائه خدمات درمانی بیشتر به مردم منطقه بود.

  وی خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه بسیار مثبت جناب آقای مهندس یوسفی( مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس) نسبت به مناطق پیرامونی صنعت به خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، جا دارد از ایشان به عنوان یک هم استانی تشکر کنم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان افزود: نگاه مثبت جناب آقای یوسفی و تعاملات ایشان در خصوص درمان و سلامت مردم، نوید بخش اقدامات ماثر دیگری از جانب ایشان و سازمان منطقه ویژه پارس در آینده ی نزدیک است  که می تواند تحولی بزرگ در امر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ایجاد کند.

 

پرواز برای متخصصین بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان حل می شود

دکتر حیدری گفت: ازجمله صحبت های که در این نشست انجام شد، بحث پرواز متخصصین بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به نقاط مورد نظر بود که جناب آقای مهندس یوسفی قول همکاری و مساعدت را در این خصوص دادند.

 

همکاری در زمینه انتقال ژنراتورهای برق به بیمارستان کنگان

وی عنوان کرد: دومین مورد بحث، موضوع  تامین برق اضطراری بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان بود که  مهندس یوسفی قول همکاری و مساعدت را دادند که چنانچه ژنراتورها سالم باشند، زمینه انتقال آن به بیمارستان امام خمینی(ره) را ایجاد خواهند کرد تا به برق اضطراری این بیمارستان کمک کند.

 

در صورت اختصاص زمین در کنگان، منطقه ویژه پارس می تواند در ساخت بیمارستانی با محوریت تروما و حوادث مساعدت کند

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: با توجه به اینکه شهرستان کنگان یک منطقه حادثه خیز است، نیاز به تاسیس یک بیمارستان با محوریت تروما و حوادث می باشد که یکی از ملزومات این منطقه است؛ مهندس یوسفی در این زمینه نیز عنوان کردند که مجموعه نفت در صورت وجود زمین مناسب در کنگان، آمادگی کمک برای ساخت یک مرکز تروما را در آن مکان دارد.

 وی با اشاره به این مطلب که مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه پارس به عنوان یک پتانسیل کم نظیر برای استان محسوب می شود، اظهار داشت: ما در آینده می توانیم از این ظرفیت بزرگ، جهت تحول بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و خدمت به مردم بهره بیشتری ببریم.

 

تعاملات نفت با بیمارستان کنگان

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در ادامه به برخی تعاملات نفت با بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اشاره کرد و گفت: مجموعه نفت در راه اندازی و تجهیز یکی از بهترین ام ار ای های کشور و همچنین در احداث و تجهیز ساختمان الحاقی( اورژانس جدید) با حدود ۳۰۰۰ هزار متر مربع زیر بنا و ۷۴ تخت که دارای یکی از ممتازترین آی سی یو های استان نیز می باشد، نقش بسیار موثری داشته است که بدینوسیله و مجددا از این دوستان کمال قدردانی را به عمل می اورم.( بخش دیگری از تامین اعتبارات این دو پروژه، از محل مصوبه سفر مقام معظم رهبری می باشد).

حیدری در پایان گفت: با توجه به اینکه مهندس یوسفی حس خاصی نسبت به عمران و آبادی مناطق نفت خیز دارد و حضور وی اعتبار خیلی خوبی برای استان ما محسوب می شود، باید از این پتانسیل و گران مایگی به نفع مردم استفاده کرد.

 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b0%db%b7_%db%b1%db%b1%db%b5%db%b6%db%b2%db%b9

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    جادارد از مهندس یوسفی کمال تشکر را داشته باشم.امیدوارم این کمکها ادامه داشته باشد

  2. احمد says:

    بابا شما اورژانس افتتاح شده بازش کنین ما بقی پیشکش

  3. شهرام says:

    با سلام و سپاس از مدیریت محترم بیمارستان کنگان و مهندس یوسفی.بحث پرواز و ایاب و ذهاب و امنیت پزشکان چه عمومی و چه متخصص مهمترین موضوع در ماندگاری و جذب پزشکان خوب عمومی و متخصص در بیمارستان کنگان میباشد.به فرض پزشک در مورد پرواز و امنیت انتقال با خودرو امن و مورد اطمینان بیمارستان نباید دغدغه داشته باشد و این مورد خیلی مهم است.انشاله با مد نظر قرار گرفتن این مهم به خصوص در مورد پزشکان زن چه عمومی و چه متخصص مشکل کمبود پزشک عمومی و متخصص خوب و باتجربه زن جهت رفاه حال بانوان این شهرستان رفع خواهد شد.با سپاس

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن