بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37277
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 آذر 95 10:20 ب.ظ

واحد دندانپزشکی درمانگاه شهرک خلیج فارس شرکت پتروشیمی جم راه اندازی شد

ثلاث- با همت HSE شرکت پتروشیمی جم و سلامت کار پتروشیمی ابن سینا، درمانگاه شهرک خلیج فارس شرکت پتروشیمی جم آذر ماه امسال افتتاح و راه اندازی شد.

%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، واحد دندانپزشکی درمانگاه شهرک خلیج فارس با همت HSE  شرکت پتروشیمی جم و سلامت کار پتروشیمی ابن سینا در آذرماه سال جاری افتتاح و راه اندازی شد.
رئیس بهداشت صنعتی و حرفه ای شرکت پتروشیمی جم در آیین افتتاح واحد دندانپزشکی درمانگاه شهرک خلیج فارس اظهار داشت: کلیه تجهیزات، محل، راه اندازی  و هزینه آن بر عهده امور HSE شرکت پتروشیمی جم بود و سازمان بهداشت درمان در تامین نیرو همکاری لازم را با این  شرکت داشته است.
فرزین محمدی در ادامه تصریح کرد: زمان نصب و راه اندازی یونیت دندانپزشکی در  اواخر سال ۱۳۹۴ بود که به دلیل عدم تامین نیرو در آن زمان فعالیت رسمی آن از اول اذر ماه شروع شد و این بخش تنها به پرسنل رسمی شرکت پتروشیمی جم خدمات ارائه می دهد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر، دکتر جامه بزرگی با اعلام خبر راه اندازی واحد دندانپزشکی درمانگاه شهرک خلیج فارس شرکت پتروشیمی جم  یادآور شد: در این شهرک جمعیتی معادل به۱۳۷۴ نفر زندگی می کنند که در این راستا واحد دندانپزشکی به صورت پاره وقت و هفته ای یک روز خدمات ارائه می دهد.
وی در ادامه افزود: خدمات درمانگاه شهرک خلیح فارس وابسته به شرکت پتروشیمی جم می با شد و شامل: پزشک خانواده، اورژانس، متخصص زنان، داروخانه، مشاوره روانشناسی، واکسیناسیون و پایش رشد و مامایی می باشد.
شهرک خلیج فارس وابسته به شرکت پتروشیمی جم در ۸ کیلومتری جاده فرودگاه عسلویه واقع شده است و کارکنان شرکت های پتروشیمی جم، پلی پرو پیلن جم، جم صنعتکاران  و آریاساسول به همراه خانواده در این شهرک سکونت دارند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن