بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 373
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 1:54 ب.ظ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر :

هیات‌های مذهبی بازوی توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند

اختصاصی ثلاث – سروستانی گفت: هیات‌های مذهبی بازوی توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند و بخش عمده‌ای از مردم از برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ثلاث، دومین گردهمایی مسولین شوراها و هیئات مذهبی استان بوشهر بعد ازظهر یکشنبه با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، فرماندار و امام جمعه کنگان، روسای اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر و شوراهای هیئات مذهبی استان در سالن اجلاس شهرداری کنگان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر  در این گردهمایی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم، اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است، خواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بر لزوم تلاش همه هیئت‌های مذهبی برای تحقق شعار امسال تاکید کرد و بیان داشت: شورای هیات‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در نقاط مختلف کشور دارند

وی با تقدیر از برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت‌های مذهبی استان بوشهر بیان داشت: هیات‌های مذهبی بازوی توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند و بخش عمده‌ای از مردم از برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به حمایت از برنامه‌های شوراهای هیئت‌های مذهبی، تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی شهرستان کنگان نیازمند حمایت فرماندار و امام جمعه این شهرستان است.

وی ادامه داد: برای راه اندازی دبیرستان علوم معارف صدرا در شهرستان کنگان نیازمند همکاری فرماندار و امام جمعه این شهر هستیم تا این پروژه نیز به بهره برداری نهایی برسد.

فرماندار شهرستان کنگان نیز در این گردهمایی گفت: با وجود اقلیت های مذهبی، قومیت های مختلف و ورود خرده فرهنگ های ایران اسلامی به جنوب استان و اثر گذار بودن آن ها، ما باید با شناخت و تامل بیشتر و از طریق یک برنامه ریزی دقیق، کار فرهنگی موثر در منطقه انجام دهیم.

عباس تبرکی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به وحدت مسلمانان، افزود: دشمن با ساخت و پخش مستندهایی که هدف آن تفرقه افکنی است، شیعه و سنی را به جان هم می اندازد.

وی از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خواستار نگاه ویژه به حوزه های جنوب استان بوشهر شد و افزود: ابزارها و کارهای فرهنگی در حوزه جنوب استان بوشهر باید بیش از پیش تقویت شود.

 

دکتر سید غلامرضا حسینی معاون علمی پژوهشی مرکز معارف اسلامی استان قم که مهمان ویژه این گردهمایی بود، در این نشست مطرح کرد: استان بوشهر نیازمند ایجاد یک مرکز پژوهش علمی برای رصد کردن آسیب ها و مشکلات است.

 

در پایان این گردهمایی از فرماندار و امام جمعه کنگان بخاطر حمایت های بی شائبه شان تقدیر به عمل آمد.

سازمان تبلیغات

سازمان تبلیغات

sazman-tablighat (1)

sazman-tablighat (2)

نظرات

  1. salas says:

    این یک نظر تست است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن