بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37410
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 آذر 95 10:33 ب.ظ

700 هزار مراجعه کننده به بیمارستان کنگان طی 8 ماه گذشته

بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان عملکرد موفقی در طرح تحول سلامت داشته است

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان یکی از مراکز درمانی موفق در عرصه اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است.

بیمارستان امام خمینی کنگان

 

 

به گزارش ثلاث، دکتر حسن حیدری خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۹۳ تا کنون شاخص های مراجعین و ضریب اشغال تخت ها در بیمارستان امام خمینی(ره) رشد خوبی را نشان می دهد.

وی عنوان کرد: هدف نهایی طرح تحول نظام سلامت، کاهش پرداختی از جیب مردم و رضایتمندی آن ها و همچنین ماندگاری پزشکان می باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اظهار داشت: آمار و ارقام مرتبط با طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان کنگان گویای موفقیت این طرح بزرگ و کسب رضایتمندی مردم می باشد.

دکتر حیدری گفت: در سال ۹۴ بیش از ۹۹۰ هزار نفر تعداد کل مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان بوده اند و ظرف ۸ ماه گذشته سال ۹۵ نیز حدود ۷۰۰ هزار نفر کل تعداد مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی بوده است.

وی ادامه داد: ضریب اشغال تخت ها طی سال ۱۳۹۴ در بیمارستان امام خمینی کنگان به ۴۹ درصد رسید در حالی که طی ۸ ماه گذشته، ضریب اشغال تخت ها در این مرکز درمانی به ۶۵ درصد رسیده است و این نشان از موفقیت طرح تحول نظام سلامت و فعال بودن پرسنل و پزشکان بیمارستان امام خمینی کنگان دارد که به طور شبانه روز در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

وی اذعان داشت: حجم مراجعین به بیمارستان کنگان چند برابر ظرفیت آن است ولی با این حال، پرسنل و پزشکان ما با تمام وجود به مردم ارائه خدمات می کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: مراجعین به بیمارستان کنگان از جنوب استان بوشهر و بخش هایی از استان فارس و هرمزگان می باشند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. همشهری says:

    فک کنم من هم توی بیمارستان مینشستم بعنوان ۱ خبرنگار میگفتم خوبه اما بیمارستان جدیدان خوب شده انتقادات کم شده این عادلانه نیست که همش الکی خبر خوب
    خبری از اتفاقات درمانی برای مردم رخ میده نیست
    ثلاث تو چشم مردم باش و حوادث هم ببین

    • درد دل یه همشهری كنگانی says:

      با سلام
      متاسفانه برخورد کادر بیمارستان ( البته بعضی از آنها) با مراجعه کنندگان بسیار بد و نادرست می باشد.
      بعید میبینم در استخدام این اشخاص دقتی شده باشد. ثلاث یه گزارشی از بیماران مراجعه کننده و از برخورد پزشک و کادر شاغل بخصوص در قسمت اورژانس بگیرید تا به نتیجه برسید. بماند خدماتی که رائه داده میشود در حد شهرستان کنگان نمی باشد. متاسفانه جدیدا همش تعریف و تمجید داره میشه. جای بسی تعجب می باشد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن