بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37517
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 آذر 95 2:41 ب.ظ

به همراه گزارش تصویری

نما سازی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انجام شد/ اعتماد روحی و روانی افراد به بیمارستان لازمه درمان انهاست

ثلاث- رنگ آمیزی نما و لابی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انجام شد

 به گزارش ثلاث، دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در خصوص این مرکز درمانی و ظواهر آن گفت: باید به اطلاع برسانیم که بخش عظیمی از فعالیت­های ما باید در خصوص رضایتمندی و اعتماد مردم باشد. با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بخشی دیگر از طریق مصوبات سفر پر برکت مقام معظم رهبری، کاراهای زیادی در زمینه جذب امکانات، تجهیزات و متخصص در بیمارستان کنگان انجام شده است.

 وی افزود: مسئله دیگر ایجاد امکانات رفاهی شامل پانسیون خوابگاهی و رفاهی و همچنین بهبود وضعیت تغذیه ای پرسنل و پزشکان است.

 رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان درادامه اظهار داشت:  یکی از کارهایی که اخیرا پس ازانجام تحقیق و کارهای کارشناسی به آن مبادرت ورزیدیم، بهبود، ترمیم و بازسازی ظواهر بیمارستان است که شامل نمای ورودی، دیوارها، لابی بیمارستان و راهروها بود که اقدام به مرمت، نماسازی، بازسازی و تعویض تابلو های تخریب شده قدیمی کردیم.

دکتر حیدری خاطرنشان کرد: از کامپوزیت به عنوان نمای ورودی استفاده کردیم و حتی می توانستیم تمام نمای بیمارستان را کامپوزیت کنیم؛ ولی از آنجایی که کار هزینه زیادی در بر داشت، به همین اکتفا کردیم و روش های دیگری را مورد استفاده قرار دادیم.

وی عنوان کرد: ما در این کار از رنگ های شکیل و پر دوامی استفاده کردیم که می تواند سال­ها عمر کند و زیبایی بیمارستان را افزایش دهد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان افزود: اقدام به رنگین کردن بیمارستان با متریال، مواد و رنگ خوب انجام شده است. نمونه کار انجام شده در نمای ساختمان های بین المللی، بهترین هتل ها و طراحی عمارت­ها استفاده می شود. این کار با هزینه بسیار کم انجام شده است.

دکتر حیدری گفت: ایجاد ظاهر زیبا برای بیمارستان امام خمینی کنگان باعث شده است زمانی که مردم وارد این مرکز درمانی می شوند، یک روحیه مثبت و یک اعتماد خاصی به مجموعه بیمارستان، پرسنل درمان و اداری به خصوص متخصصان، پیدا کنند.

وی یادآورشد: هزینه لازم جهت بهبود وضعیت ظاهر بیمارستان کنگان توسط فرمانداری شهرستان تامین شده است.

 رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تصریح کرد: زیبایی بیمارستان از نظر بنده بخشی از درمان است و لازم است که در این راستا نیز حرکت کنیم. اعتماد روحی و روانی افراد به بیمارستان لازمه درمان انهاست. ما وظیفه داریم مراکز درمانی را در کنار ارائه خدمات درمانی خود، شکیل، زیبا، و جامعه پسند ایجاد کنیم؛ این زیبایی نه تنها برای مردم بلکه برای پرسنل که در بیمارستان مشغول به کار هستند باعث میشود که خستگی و افسردگی کمتری ایجاد شود. این کار بازتاب روحی و روانی بالایی در مردم، اجتماع و مجموعه کاری بیمارستان میتواند داشته باشد.

 

به گزارش ثلاث،بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان طی قراردادی یک ساله، با شرکت ” فنی و مهندسی جم صنعتکاران زاگرس” با داشتن هجده سال سابقه مدیریتی در سطح پروژه­های صنعتی بزرگ، برای پروژه نماسازی و رنگ آمیزی بخش های مورد نیاز بیمارستان و همچنین پروژه تصفیه خانه و دیگر پروژه های مرتبط مانند احیای فضای سبز و… این مرکز درمانی بکار گرفته است.

 .

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نمای قبلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان 

۱ ۲ ۳ ۴ ۶ ۸ ۱۰

 

//

نمای جدید بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان 

نمای بیمارستان کنگان ۲ نمای بیمارستان کنگان ۶ ۷ نمای بیمارستان کنگان نمای بیمارستان کنگان

//

نمای قبلی سالن انتظار درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

۱۸۱a9392 ۱۸۱a9424 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0_%db%b1%db%b2%db%b5%db%b3%db%b5%db%b2 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b1%db%b0_%db%b1%db%b2%db%b5%db%b4%db%b3%db%b8

//

 

نمای کنونی سالن انتظار درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان پس از رنگ آمیزی

 

نمای داخلی سالن انتظار درمانگاه بیمارستان کنگان نمای داخلی سالن انتظار درمانگاه بیمارستان کنگان نمای داخلی سالن انتظار درمانگاه بیمارستان کنگان نمای داخلی سالن انتظار درمانگاه بیمارستان کنگان

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهرام says:

    با سلام و سپاس از مدیریت محترم بیمارستان کنگان و مهندس یوسفی.بحث پرواز و ایاب و ذهاب و امنیت پزشکان چه عمومی و چه متخصص مهمترین موضوع در ماندگاری و جذب پزشکان خوب عمومی و متخصص در بیمارستان کنگان میباشد.به فرض پزشک در مورد پرواز و امنیت انتقال با خودرو امن و مورد اطمینان بیمارستان نباید دغدغه داشته باشد و این مورد خیلی مهم است.انشاله با مد نظر قرار گرفتن این مهم به خصوص در مورد پزشکان زن چه عمومی و چه متخصص مشکل کمبود پزشک عمومی و متخصص خوب و باتجربه زن جهت رفاه حال بانوان این شهرستان رفع خواهد شد.با سپاس

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن