بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3754
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 6 شهریور 93 11:23 ق.ظ

برسد به دست معلم کالو!

ابراهیم عمران   گویا معلم با «فکر و روشن اندیش» باز هم دست به کرداری فرهنگی با محوریت «کالو» زده که حالیه نامی جهانی شده و در گستره گیتی همگان آگاهند فردی است در جنوبی ترین نقطه ایران که هماره در نگاه کلان نگرش، فرهنگ و دانش جایگاهی بس والادارد. عبدالمحمد شعرانی که مشاور مدیرکل […]

ابراهیم عمران

 

گویا معلم با «فکر و روشن اندیش» باز هم دست به کرداری فرهنگی با محوریت «کالو» زده که حالیه نامی جهانی شده و در گستره گیتی همگان آگاهند فردی است در جنوبی ترین نقطه ایران که هماره در نگاه کلان نگرش، فرهنگ و دانش جایگاهی بس والادارد.

عبدالمحمد شعرانی که مشاور مدیرکل استان بوشهر است: ولی همگان بنام معلم کالو او را می شناسند این بار ابتکاری به خرج داده که برای ۷۷ مدرسه زیر ده نفر این استان، کتاب تهیه کند و گفته قرار است به کمک همه مردم ایران این کار را انجام دهد. کرداری بس تاثیرگذار و از روی شعور بالای فرهنگی که آتیه ده ها نفری را می سازد که از خیلی از مواهب شهرنشینی و تمدن کاذب به دور هستند و اموزگاری دارند، به غایت توانمند از لحاظ فکری، که رفتار و منشش نشان از آن دارد که می توان با اندیشه یی درست و با بهره گرفتن از هم آوایی انسان های فرهیخته، گسترش داد فرهنگ اهدای کتاب را به کلاس های کم دانش آموز. می ماند نکته یی که مثل همیشه در رسانه های دیداری و شنیداری و تا حدوی نوشتاری، بازتابی در خور نمی یابد. کمتر شاهد آن بودیم که رفتاری چنین نیک در این رسانه ها مورد واکاوی قرار گیرد و بر فرض مثال خبر اول شود و اگر هم در چنین جایگاهی قرار نگیرد، دست کم در لابه لای خبرها بیاید.

و افسوسانه اگر هم نشانی از آن یافت شود، محل نزاع تازه یی نشود، جای خوشحالی دارد: چه که عده یی همیشه در پی آن هستند در چنین مواقعی چوب کم کاری هر نهاد و ارگانی را به هم نسبت دهند و از اصل داستان به دورافتند… ! حال امید است این وجیزه کوتاه نیز به این سرنوشت دچار نشود و آب در هاون بی جهت نکوبد و فقط آدرسی را که معلم کالو در صفحه اش نوشته تا اگر افرادی خواستند کتابی اهدا کنند، در انتهای این نوشتار قلمی کند: بوشهر اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برسد به دست معلم کالو!
منبع:اعتماد 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن