بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37556
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 27 آذر 95 4:49 ب.ظ

آریاساسول پیشرو در مسئولیت های اجتماعی

افتتاح دبیرستان دوازده کلاسه ی شهدای اخند در شهرستان عسلویه

ثلاث- با حضور معاون وزیر نفت دبیرستان دوازده کلاسه ی دخترانه ی شهدای اخند که توسط شرکت پلیمر آریاساسول ساخته شده در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد.

 

۰۳

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، به مناسبت هفته ی وحدت، دبیرستان دخترانه‌ی شهدای اخند، با حضور جمعی از مسئولان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و مدیران استانی و شهرستانی در روستای اخند افتتاح شد. این مدرسه  به همت شرکت پلیمر آریاساسول ساخته و به اهالی روستای اخند هدیه گردید.
در این مراسم مهندس بحرینی مدیر عامل شرکت پلیمر آریاساسول ایام میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم(ص) را تبریک  و به مهمانان و اهالی شریف اخند خیر مقدم عرض نموده، و از حضور معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خانم مهندس شاهدایی ، آقای نادری فرماندار محترم عسلویه ، آقای مهندس یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آقای مهندس شعری مقدم پیشکسوت صنعت پتروشیمی و مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، آقای مهندس نژادسلیم مدیر عامل محترم شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، آقای مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساتا، اعضا محترم هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول، آقای کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، آقای جعفری مدیر کل محترم مشارکتهای مردمی ونوسازی مدارس کشور، اعضای محترم شورای اسلامی اخند، اصحاب رسانه و هیئتهای همراه و مدیران و مسئولان لشکری و کشوری، روحانیون معززو همکاران شرکت پلیمر آریاساسول که این پروژه عظیم را به ثمر رساندند، تشکر ویژه داشتند.مدیرعامل آریا ساسول در بخش دوم سخنان با اشاره به واگذاری قسمتی از زمین از طرف خانواده شهدا اخند، ایثار و فداکاری درراه دین و کشور و ولایتمداری مردم منطقه را ستودند. ایشان طی گزارش مختصری ساخت مدرسه در زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع و۳ طبقه با تجهیزات هوشمند  و۳ واحد آزمایشگاه را یکی از مدارس مدرن منطقه و کشوربرشمردند، ایشان با ذکر این موضوع که توسعه پایدار مستلزم دارابودن زیرساختهای مناسب شهری می باشد احداث این مدرسه را قدمی کوچک در این راستا و افتخار شرکت پلیمرآریاساسول خارج از هرگونه غوغاسالاری برشمردند. مهندس بحرینی در انتها به دانش آموزان مدرسه مژده دادند که ۳نفر از دانش آموزان ممتاز که در کنکور سراسری سال ۹۶-۹۷ دریکی از رشته های مرتبط با فعالیتهای آریاساسول پذیرفته شوند را بورسیه نموده و پس از فارغ التحصیلی استخدام نمایند.   
در این مراسم مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با اشاره به اهمیت توسعه ی آموزشی بیان داشت: بی شک افتتاح یک مدرسه حتی از خبر یک مجتمع بزرگ پترو شیمی مسرت بخش تر است. ایشان با اشاره به دخترانه بودن این واحد آموزشی داشتن یک آینده ی روشن را در گرو پرورش دخترانی دانا آگاه و توانمند دانست و افتتاح این مدرسه را فرصتی برابر برای وصل شدن دختران این منطقه به فرهنگ متعالی و پیشرفت دیگر زنان ایران زمین بیان کرد.
در این مراسم فرماندار عسلویه، رییس شورای اسلامی اخند، مدیر کل آمورش و پرورش استان بوشهر و معاون سازمان نوسازی مدارس کشور نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.
آقای نادری فرماندار عسلویه ضمن تقدیر از کار شایسته و خیر شرکت آریاساسول خواهان ادامه و استمرار این حمایتها در روستاهای مختلف شهرستان با همکاری همه ی پترشیمی های مستقر در منطقه ی ویژه ی اقتصادی انرژی پارس شد.
در این مراسم از طرف سازمان نوسازی مدارس کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، آموزش و پرورش استان بوشهر و شورای اسلامی اخند از مهندس بحرینی مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول و مهندس شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی؛ بانیان خیرراه اندازی دبیرستان دخترانه شهدای اخند قدردانی شد و لوح سپاس تقدیم گردید.
در پایان با حضور مهمانان مراسم، اهالی و دانش آموزان روستا، این واحد آموزشی به دست مهندس شاهدایی رسما افتتاح شد و از کلاس ها و امکانات آن بازدید بعمل آمد.
روستای اخند مرکز دهستان اخند با جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر از روستاهای پرجمعیت شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر است.

 

text

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن