بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37571
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 آذر 95 10:24 ق.ظ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر خبر داد؛

قراردادهای راکد شهرک صنعتی کنگان پایش شد

ثلاث : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر از برگزاری دومین کمیته پایش قراردادهای راکد شهرک صنعتی کنگان خبرداد و افزود: در این جلسه تعداد ۴۶ قرارداد مربوط به شهرک صنعتی کنگان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

ثلاث : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر از برگزاری دومین کمیته پایش قراردادهای راکد شهرک صنعتی کنگان خبرداد و افزود: در این جلسه تعداد ۴۶ قرارداد مربوط به شهرک صنعتی کنگان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ثلاث شرکت شهرک های صنعتی بوشهر، مهدی صفوی با بیان اینکه اولین جلسه پایش قراردادهای راکد با حضور جمعی از صنعتگران این شهرک پیش از این برگزار شده، افزود: با عنایت به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با توجه به تاکید صورت گرفته از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز ریاست سازمان متبوع مبنی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذار‌ی های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی  و مساعدت و همراهی با کارآفرینانی که بنا به هر دلیل موفق به اجراء و تکمیل طرح خود نشده اند، این کمیته تشکیل شد.

وی اظهارداشت: بازپس گیری اراضی صنعتی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، جزء اولویت های شرکت شهرک های صنعتی بوشهر است و متقاضیانی که در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوشهر زمین دریافت کرده و هیچگونه اقدامی بر روی زمین خود انجام نداده اند، پس از گذشت تاریخ تعهد ساخت و ساز و دریافت چند مرحله اخطار و اعطای مهلت در صورتی که در مدت تعیین شده اقدامی در زمینه ساخت  و ساز انجام ندهند ما اقدام به فسخ قرارداد و باز پس گیری زمین برای واگذاری به سایر متقاضیان می کنیم.

وی اضافه کرد ما همانقدر که برای حمایت از سرمایه گذاران صنعتی تلاش میکنیم و مشوق هایی را نیز برای سرمایه گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد به مدت یکسال واحد صنعتی خود را به بهره برداری برسانند در نظر گرفته ایم، به همان اندازه هم در باز پس گیری اراضی راکد مصمم هستیم.

در این جلسه وضعیت ۴۶ قرارداد راکد مستقر در شهرک صنعتی کنگان بوشهر با حضور خود مجریان طرح  ها بررسی و با هدف کمک به متقاضیان به جهت تعیین تکلیف هر چه سریعتر وضعیت طرح و جلوگیری از متحمل شدن زیان در ادامه روند عدم بهره برداری از طرح،  تصمیماتی اتخاذ شد.

صفوی با بیان اینکه جلسات بعدی این کمیته نیز بصورت متناوب برگزار می شود، اذعان کرد: کلیه طرح‌های راکد شناسایی شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت تا بتوانیم اقدامات عملی جهت فعال نمودن یا تصمیمات دیگر اتخاذ نماییم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. شهروند says:

    احداث شهرک صنعتی کنگان در کنار ساحل خیانتی بود که مسولین شهری و استانی در حق مردم کنگان کردند.شهرک صنعتی بنک بعد از ۲۰سال جه گلی به سر مردم این شهرستان زده که الان دگه نوبت کنگان باشه.بابا جون دست از عوام فریبی بردارید و با مردم ساده لوح روراست باشید. بس است خیانت و جنایت و چپاول مردم.ثلاث امانتدار باش و بزن رو سایت.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن