بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37579
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 آذر 95 2:49 ب.ظ

با مدیریت یک کنگانی

کسب رتبه یک آزمون علوی در کل کشور توسط مدرسه ایران زمین پتروشیمی جم

ثلاث- مدرسه غیر انتفاعی ایران زمین وابسته به شرکت پتروشیمی جم واقع در شهرک خلیج فارس در بین مدارس زنجیره ای علوی کشور آزمون مداد سیاه ۲ و آبرنگ ۱ رتبه برتر و یک کشوری از پایه اول دبستان تا پایه پنجم را کسب کرد.

محمد اندیک
به گزارش ثلاث و به نقل روابط عمومی پتروشیمی جم، مدرسه غیر انتفاعی ایران زمین وابسته به شرکت پتروشیمی جم واقع در شهرک خلیج فارس در بین مدارس زنجیره ای علوی کشور آزمون مداد سیاه ۲ و آبرنگ ۱ رتبه برتر و یک کشوری از پایه اول دبستان تا پایه پنجم را کسب کرد.
محمد اندیک مدیر مدرسه ایران زمین پتروشیمی جم با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود برگزاری امتحانات از طرف موسسه علوی و ارتقاء سطح کیفی و کمی آزمون دانش آموزان دبستان غیرانتفاعی ایران زمین وابسته به شرکت پتروشیمی جم در بین مدارس زنجیره ای علوی کشور آزمون مداد سیاه ۲ و آبرنگ ۱ رتبه برتر و یک کشوری از پایه اول دبستان تا پایه پنجم را کسب کرد.
مدیر مدرسه ایران زمین شرکت پتروشیمی جم با اشاره به جایگاه معلم در کشور و علاقه معلمان به آموزش تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به ما عنایت فرموده که با تیم آموزشی خود بتوانیم به عنوان آموزگار در آموزش به فرزندان این مرز و بوم تلاش کنیم و فعالیت آموزشی، تنها شغل ما نیست بلکه شوق و تمام زندگی ماست.
محمد اندیک در ادامه یادآور شد: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ مدرسه ایران زمین با عقد قرارداد با موسسه علوی به عنوان اولین مدرسه زنجیره ای علوی در استان بوشهر کار خود را با این موسسه معتبر شروع کرد.
وی افزود: موسسه علوی با اتکا به سرمایه های انسانی توانمند، کوشا و خلاق و با استفاده از برترین استاندارد های آموزشی، برنامه ریزی منظم و سیستم های نوین مدیریت می کوشد خدمات آموزشی را با بالاترین کیفیت و کامل ترین خدمات برای نیل به ارتقا علمی و پژوهشی دانش آموزان ارائه کند.
مدیر مدرسه ایران زمین شرکت پتروشیمی جم با اشاره به پایش و سنجش مدارس و نیاز های مدارس به استفاده از یک برنامه راهبردی ارزشیابی و سنجش گفت: مدارس باید دارای دو ویژگی باشد اول بررسی میزان یادگیری دانش آموز در هر مبحث و هر پایه تحصیلی که بتواند بر اساس آن عملکرد دانش آموز و معلمین محترم خود را بصورت دقیق آنالیز و نظارت داشته باشد.
دوم آزمون ها می تواند باعث کمک به افزایش یاد گیری و تثبیت مباحث آموزشی و همچنین ارتقاء سطح کیفی ، کمی مطالب ارائه شده در هر درس شود.
محمد اندیک در پایان با تاکید بر پویا بودن آموزش های موسسه علوی در زمینه های طرح درس، شیوه نامه تدریس، طرح تکلیف گفت: تقویم آموزشی، اجرائی و مشاوره ای که بر اساس موضوعات با اهمیت در هر هفته، هر ماه و هر فصل سال اقدام به تولید تقویم آموزشی اجرایی و مشاوره ای کرده است که هر مدیر بر اساس آن برنامه هفتگی، ماهانه و سالانه خود را از ابتدای سال تحصیلی تعیین و بر اساس آن برنامه ریزی لازم صورت دهند.
۵۰۲۰_orig ۵۰۲۱_orig
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن