بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37596
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 آذر 95 3:58 ب.ظ

امام جمعه کنگان

کنگان؛ شهر بدون شهردار / ارسال پارازیت ها را تمام کنید !

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: باتوجه به گذشت مدت زمان دوره سرپرستی شهرداری کنگان اعضای شورای اسلامی وضعیت شهردار مرکز این شهرستان را تعیین تکلیف کند.

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام محمود محمودی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان گفت: تلاش های سرپرست شهرداری کنگان قابل تقدیر است اما مسئله بلاتکلیفی تعیین شهردار نیز موضوعی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود.
وی یادآورشد:تعیین تکلیف شهردار شهر مهمی چون کنگان، یکی از خواسته های بحق مردم از شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاههای مسئول است که شهروندان امیدوارند این مسئله هرچه زودتر با انتخاب و انتصاب شهرداری قوی پایان پذیرد.
محمودی با تقدیر از روسای دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان در جذب و اضافه کردن چندین متخصص از جمله سونوگراف زن به مجموعه درمانی شهرستان کنگان گفت: یکی از نگرانی های مردم کمبود پزشک عمومی در شیفت شب است که انتظار می رود با تدبیر مناسب این دغدغه بحق مردم نیز حل شود.

پارازیت مهمان دوباره منازل مردم کنگان 

حجت الاسلام محمودی افزود: پارازیت ها این بار نه تنها شبکه های استانی بلکه شبکه های سراسری را از مردم گرفته به گونه ای که مردم حتی از دیدن برنامه ها و اخبار کشور نیز محروم شده اند.

وی از متولیان امر خواست که ضمن رفع این مشکل چاره ای اساسی برای آن بیاندیشند و افزود: این مسئله مردم را به سمت ماهواره ها سوق خواهد داد
امام جمعه کنگان در بخش دیگر سخنانش با تبریک میلاد پیامبر رحمت و فرزند برومندش رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) و تقدیر از برنامه های اجرا شده در هفته وحدت افزود: وحدت و همدلی بایستی در همه زمینه ها نصب العین قرار گیرد.
وی با استناد به فرمایش نبی مکرم اسلام ، مسئولیت را فرصتی برای ایجاد سنت های حسنه دانست و بر ضرورت انجام کارهای نیک و ماندگار و پرهیز از اقداماتی که توام با گناه است در دوران مدیریت و مسئولیت تاکید کرد.
محمودی با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی تجلی ولایت مداری و ولایت پذیری ملت بزرگ ایران است و برای پاسداشت آن باید برنامه ریزی مناسب انجام شود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    با وجود اعتراضات امام جمعه محترم هنوز هیچگونه اقدامی برای مرتفع ساختن و توقف پارازیت ها نشده است

  2. امید says:

    بابا جون نگران نباشید دیگه مردم پشت ماهواره نمیشینن.یعنی کسی دیگه وقت نمیکنه.چون زن و بچه و پدر خوانواده باید کار کنند تا بتونن زندگی کنند.پس با پارازیت فقط سلامت مردم رو به خطر می اندازید و بس.

  3. حسن پور says:

    حداقل بزارید بچه هامون نگاه کارتونی کنند شبکه هدهد هم قطع ما که دیگه هیچ روشنش نمیکنیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن