بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37612
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 آذر 95 10:47 ب.ظ

فرماندار کنگان: نادیده گرفتن خدمات دولت، ظلم به کارآمدی نظام دینی است

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: نادیده گرفتن خدمات دولت ، ظلم به کارآمدی نظام دینی است.

به گزارش ثلاث، به نقل از ایرنا عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه درنشست شورای اداری شهرستان کنگان ازکسانی که خدمات دولت را انکار و از بازگویی آن ابا می کنند انتقاد کرد.
وی تصریح کرد: دولت یازدهم در سایه حمایت های رهبرمعظم انقلاب و ملت بزرگ ایران کارهای بزرگی انجام داده اما برخی با سیاه نمایی خدمات و تلاشهای دولت را نادیده می گیرند.
یوسفی اظهار کرد: دولت با مدیریتی جهادی و انقلابی تمام توان خود را برای توسعه کشور بکار گرفت و نتیجه آن تک رقمی شدن تورم و رشد اقتصادی کشور است.
وی با اشاره به موفقیت های دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: ارتباط مسالمت آمیز در حوزه های مختلف با بسیاری از کشورهای جهان نتیجه تاسی دولت به سیره نبوی در معاشرت و برخورد با دیگر دولتها و ملتها بوده است.
وی با اشاره به سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت بر لزوم حفظ و تقویت وحدت و همدلی در همه حوزه ها تاکید کرد.
یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به برکت سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب و توجه خاص دولت یازدهم به شهرستان کنگان این منطقه در مدار عمران و آبادانی قرار گرفته است.
یوسفی افتتاح اورژانس، مرکز ام آر آی، مجموعه بزرگ ورزشی کنگان، واگذاری اسناد مالکیت به مردم با حضور وزیران دولت یازدهم و رئیس بنیاد مستضعفان کشور و راه اندازی دانشگاه دولتی فنی و حرفه ای کنگان در آینده ای نزدیگ را از مهمترین پروژه های شهرستان کنگان ذکر کرد.
وی همچنین با اشاره پیشرفت بهداشت و درمان در شهرستان کنگان افزود: با توجه به صنعتی بودن منطقه راه اندازی اورژانس هوایی ضروری است.
فرماندار کنگان گفت: اداره های دولتی این شهرستان بیش از ۵۰ میلیارد ریال بدهکار شرکتهای آب و برق هستند که با توجه به مبادله موافقت نامه پروژه ها از سوی دستگاههای اجرایی، پرداخت این بدهی ها ضروری است.
امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: قرآن و عترت همواره باید محور وحدت امت اسلام باشند.
شیخ محمد جمالی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش رهبر معظم انقلاب، اتحاد شیعه و سنی در کشور در سطح جهان اسلام بی نظیر است.
وی اظهار کرد: امنیت و ثبات حاکم بر کشور دستاورد وحدت و همدلی بین برادران اهل سنت و شیعه است.
امام جمعه اهل سنت کنگان تفرقه و دامن زدن به اختلافهای مذهبی را نقشه و توطئه شوم دشمن دانست و گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن