بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37657
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 دی 95 9:20 ق.ظ

طنز تلخنده (1)

اندکی کمتر بپارازیت بر ما خواهشا

در این مجال تلخنده ای در باب موضوع پارازیت به قلم یکی از نویسندگان خوش ذوق سایت خبری ثلاث نوشته شده است که نظر شما را به آن جلب می کنیم:

سایت خبری ثلاث سعی دارد از این به بعد هر چند وقت یک بار موضوعات و اتفاقات به روز منطقه را به قلم نویسندگان و مقاله نویسان خود در قالب بخش طنز تلخنده به رشته تحریر درآرود و امید است انتظارات شما بزرگواران را برآورده نماید. مسلماً در این راستا نظرات، پیشنهادات و سوژه های شما مانند همیشه یاری رسان مجموعه ثلاث خواهد بود.
در زیر تلخنده ای در باب موضوع پارازیت به قلم یکی از نویسندگان خوش ذوق سایت خبری ثلاث نوشته شده است که نظر شما را به آن جلب می کنیم:

پارازیت کنگان

سایت خبری ثلاث – سعید صفایی : در بحبوحه جنگ پنبه ای جهت جلوگیری از انحراف به چپ مردم؛ راهکارهای بی جنبه ای را شاهد هستیم.
هر روز از گوشه کنار به گوشمان می رسد که رسانه ملی مهجور مانده و رسانه بیگانه مشهور.
مضاف بر امواج تلفن های همراه و وای فای و… اکنون شاهد امواجی مخوف به نام پارازیت هستیم.نقدی که در اینجا وارد است این است که این امواج رعب آور،مانند ویروس HIV که به سیستم ایمنی بدن حمله می کند،کانال های خودی را مورد آماج قرار داده و در جهت رواج کانال های غربی و ماهواره ای گام بر می دارد.

لازم است مسولین محترم در هدف‌گیری خود دقت لازم را به خرج دهند و نیروهای خودی را به هلاکت نرسانند.
از سوی دیگر بر فرزند آوری و افزایش جمعیت جوان کشور در آینده صحبت میکنند و از طرفی جنین های بیچاره را در رحم مادرهایشان نشانه می روند!
مسولین عزیز یک بام و دو هوا که نمی شود،یا زنگی زنگ یا رومی روم.
کاش پارازیت هایی با قابلیت رهگیری فساد، اختلاس،بیکاری، اعتیاد، وعده های سرکاری،تورم، حقوق های نجومی و… اختراع میشد و در این امور نابجا اخلال ایجاد می کرد.
خلاصه مطلب؛ ای دلسوزان گرامی این بیت شاعر است که:
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید

نظرات

  1. محمد علی says:

    واقعا راست میگه

  2. محمدرضا says:

    حالا خدا میفهمه میخوان با این پارازیت ذهن مردم رو به این جور چیزها منحرف کنن. مسئولی که حقوق نجومی میگیری فکر جوونای بیکار شهرستان و ورود غیربومی ها و… باش. نشستی جلسه گرفتی که پارازیت رو تایید کنی هه خودتو مسخره کردی.
    من از بیگانگان هرگز ننالم…

  3. ناشناس says:

    الان مشکل مردم اینه که باید پارازیت دریافت کنند؟ چرا برای دیگر مشکلات مردم اینقدر سریع عمل نمی کنند؟ آلودگی فازها کم بود که پارازیت بهش اضافه شد؟ واقعا دست مسئولین درد نکنه نشون دادند خیلی دلسوز مردم هستند!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن