بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37735
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 دی 95 10:51 ب.ظ

یک ماه دیگر دفتر پایانه های نفتی در بوشهر مستقر می شود

ثلاث- طی یکسال گذشته بارها موضوع جابجایی دفتر پایانه های نفتی از خارگ به استان های دیگر در رسانه های محلی منتشر و ابراز نگرانی شد.

طی یکسال گذشته بارها موضوع جابجایی دفتر پایانه های نفتی از خارگ به استان های دیگر در رسانه های محلی منتشر و ابراز نگرانی شد.

به گزارش ثلاث؛ در شرایطی که مسئولان استانی واکنشی در حد انتظار پیرامون این رویداد نشان ندادند، هر بار در مقاطع مختلف رسانه ها به نقل از منابع مطلعی که داشتند، از تحرکات نفتی ها و مسئولان غیربومی شرکت پایانه ها برای انتقال دفتر ستادی خود گزارش هایی منتشر کردند.

به عقیده رسانه ها، در شرایطی که انتظار است زمینه حضور و استقرار شرکت های نفتی مرتبط با استان بوشهر تسریع شود، جابجایی دفتر پایانه ها خلاف خواست عمومی بوده و استان را از حداقل های این حضور نظیر اخذ مالیات ارزش افزوده و سپردن کارهای خدماتی به نیروهای بومی محروم می کند.

طی ماههای گذشته نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس و عضو کمیسیون انرژی مجلس بارها تاکید کرد که با پیگیری های به عمل آمده، اجازه انتقال دفتر پایانه ها به خارج از استان نمی دهد و برای استقرار آن در شهر بوشهر پیگیری خواهد شد.

با این حال، پس از وعده انتقال دفتر پایانه های نفتی به بوشهر، برخی حرکت های چراغ خاموش مسئولان این شرکت برای جابجایی دفترشان به تهران صورت گرفت که نوعی دهن کجی به خواسته افکار عمومی در استان بود، نظیر انتشار آگهی بدون مشخصات شرکت برای خرید ساختمانی در تهران که ردیابی محل ارسال پیشنهادات و شماره تماس مربوطه، مطلعین را به دفتر پایانه ها در تهران هدایت می کرد.

باز هم عبدالحمید خدری نماینده بوشهر این بار در جمع اعضای شورای شهر مرکز استان از پیگیری با وزیر نفت و لغو موضوع خرید ساختمان پایانه ها در تهران خبر داد و گفت: تا ۹۰ درصد قول انتقال این دفتر از خارگ به بوشهر را گرفته ایم.

وعده استقرار دفتر پایانه های نفتی به بوشهر تا یکماه آینده

http://img8.irna.ir/1395/13951004/82358821/82358821-71271885.jpg

حالا وی در تازه ترین اظهارنظر که امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا منعکس شده، قول داده تا یکماه دیگر دفتر پایانه های نفتی در شهر بوشهر استقرار می یابد.

 نماینده بوشهر، گناوه و دیلم گفت: به دبنال پیگیرهای صورت گرفته یک تیم از سوی وزیرنفت مامور انتقال دفتر شرکت پایانه های نفتی خارگ به بوشهر شد.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: انتقال شرکت دفتر پایانه های نفتی به استانی دیگر منتفی شده و بزودی شاهد فعالیت آن در بوشهر خواهیم بود.

وی بیان کرد: براساس قول مساعد وزیر نفت انتظار است تا یک ماه آینده کار انتقال دفتر پایانه های نفتی خارگ به بوشهر انجام شود.

سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی خارگ در این باره گفت: در این ارتباط تابع وزارت نفت هستیم و از هرگونه تصمیمی که از سوی این وزارت اتخاذ کند استقبال خواهیم کرد./خلیج فارس

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن