بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37761
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 دی 95 1:55 ق.ظ

از 7 الی 11 دی ماه

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در عسلویه برگزار می شود

ثلاث- نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با شعار” نه به اعتیاد” از ۷ الی ۱۱ دی ماه در عسلویه برگزار خواهد شد.

محمد بری مسئول روابط عمومی شهرداری عسلویه در خصوص این نمایشگاه گفت: از هفتم دی ماه به مدت پنج روز ، نمایشگاهی با عنوان ” پیشگیری از آسیب های اجتماعی ” با شعار ” نه به اعتیاد ” در بوستان ولایت شهر عسلویه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری عسلویه در این نمایشگاه سعی بر استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های مردمی خصوصا انجمن های مردم نهاد و سمن ها را داشته است تا مردم از این طریق به عرصه های اجتماعی ورود کنند و حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی از منطقه ویژه پارس نیز که در پرپایی این نمایشگاه تاثیرگذار بوده است تقدیر نمود و افزود: در کنار منطقه ویژه پارس، شهرداری عسلویه نیز همواره از چنین طرح هایی استقبال می کند و خود را در بطن کار قرار می دهد تا بتواند کمک موثری در آن موضوع داشته باشد.

 

مسئول کمیسیون بانوان شهرداری عسلویه نیز در خصوص این نماشگاه اظهار داشت: نقش کمیسیون بانوان شهرداری عسلویه در این نمایشگاه تبیین تاثیرگذاری نقش و جایگاه زنان عسلویه در بحث اجتماعی، فضای مجازی، آموزش خانواده و تحکیم بنیاد خانواده می باشد.

خانم خواجه ادامه داد: بروشور، پوستر، تندیس، سی دی های آموزشی و بسته های فرهنگی هر کدام به تعداد ۳۰۰۰ عدد، جهت توزیع در میان بازدیدکنندگان تهیه شده است.

وی عنولن کرد: محور کلی این نمایشگاه، آگاه سازی و آموزش خانواه ها، نوجوانان و جوانان در خصوص بحث اعتیاد است. ما با تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی، سعی داشته ایم که مقوله آموزش و آگاه سازی را علاوه بر محل نمایشگاه، وارد منازل و خانه های مردم نیز کنیم.

مسئول کمیسیون بانوان شهرداری عسلویه خاطنشان کرد: روابط عمومی شهرداری عسلویه، کمیسیون بانوان شهرداری و شورای اسلامی عسلویه، انجمن بانوان کوثر عسلویه، انجمن نبض زمین، کانون توسعه سهمو شمالی، نقش آفرین جوان نخل تقی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و کمیته امداد شهرستان عسلویه در کنار منطقه ویژه در این نمایشگاه نقش آفرین بوده اند.

خواجه اضافه کرد: این نمایشگاه از هفتم الی یازدهم دی ماه، همه روزه از ساعت  ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ شب دائر و آماده استقبال از مردم است.

 

img-20161226-wa0009

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن