بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37781
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 دی 95 5:22 ب.ظ

مدیر عامل پتروشیمی جم در حادثه مبین محور بود

ثلاث- مدیر کل کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع روسای مجتمع پتروشیمی های کشور در پتروشیمی جم: موادی که به عنوان مواد آلوده کنند دود می شود با برنامه ریزی دقیق در این حوزه می توان به جای مضر بودن آن سود بالایی بدست آوریم.

%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%be%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%ac%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%a7%d8%af%d8%ab%d9%87-%d9%85%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%ad%d9%88
به گزارش ثلاث و به نقل از  به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، مدیرکل کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع روسای مجتمع پتروشیمی های  کشور در خصوص حذف فلر در مجتمع های پتروشیمی صبح امروز در سالن آپادانا اظهار داشت:  همه این مواد که به عنوان مواد آلوده کنند دود می شود و برای ما مضر است با برنامه ریزی دقیق در این حوزه می توان به جای مضر بودن آن سود بالایی بدست آوریم.
علی محمد بساق زاده با تاکید بر تعامل خوب شرکت های پتروشیمی افزود: در حوزه HSE تعامل بسیار خوبی در بین شرکت های پتروشیمی وجود دارد و مثال خوب آن محور قرار گرفتن مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در حادثه مبین بود .
وی در ادامه گفت: در رابطه با تعامل و هماهنگی شرکت ها با یکدیگر باید احساس کنیم که یک جز بسته نیستیم و همواره یاری رسان یکدیگر باشیم.
بساق زاده با اشاره به افزایش ظرفیت تولید در مجتمع پتروشیمی ها تاکید کرد: مدیران مجتمع باید در نظر داشته باشند که واحد های تولیدی سرمایه شرکت است و باید از سرمایه هایی که در دست آنهاست به صورت بهینه استفاده کنند و در نظر داشته باشیم واحد های ما در ظرفیت صدرصد کار می کنند یا خیر؟ که اگر جواب منفی است سعی کنیم همه واحد ها را به صددرصد ظرفیت تولید یا بیشتر برسانیم.
وی ادامه داد: در پتروشیمی تند گویان با بهینه سازی که انجام شد دو واحد آن بالای ۱۲۰ درصد کار می کند و پتروشیمی کرمانشاه CO2 که دود می شد را مهار و جمع کرد که در حال حاضر آن واحد ۱۰ درصد افزایش تولید داشته است و این حالت هنری است که روسای مجتمع ها می توانند هدایت کنند و جهت دهند.
بساق زاده با اشاره به حل شدن مشکل خوراک پتروشیمی ها در سال اینده خاطر نشان کرد: مقدار زیادی از عدم تولید ما مربوط به خوراک است اما در سال آینده مشکل ما دیگر خوراک نخواهد بود همچنین با توجه به صادرات نفت همراه با گاز در سال جاری ۱۰ تا ۱۵ درصد از مجتمع های پتروشیمی افزایش خوراک داشتند.
مدیر کل کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر مدیریت صحیح مجتمع های پتروشیمی تصریح کرد: حدود ۳۰درصد عدم تولید مجتمع های ما به خاطر کارهای تعمیراتی و کارهای پیش بینی نشده باشد و باید آنقدر نبض مدیریت مجمتع دستمان باشد که بتوانیم به نحو احسن کنترل کنیم.
علی محمد بساق زاده در ادامه گفت: واحد هایی که ۱۰ یا ۱۵ سال کار کرده اند باید از لحاظ افزایش ظرفیت، کم کردن مصرف انرژی و بالاتر بردن شرایط ایمن بهینه سازی شوند و خوشبختانه کارهای زیادی در این زمینه انجام شده است.
بساق زاده با احصاء کردن پرژه های مهم کشور و بهره برداری از آنها در سال آینده افزود: در آینده نزدیک پروژه پردیس ۳ به بهره برداری می رسد و این پروژه  که فاینانس عمده نداشت با همان درآمد شرکت، وام هایی که در اختیار شرکت قرار گرفت و پیش فروش محصولات آن در بورس درشرایط تحریم اجرا شد و پروژه درحال حاضر تمام شده تلقی می شود.
وی در پایان با تاکید بر همکاری وهماهنگی شرکت ها با یکدیگر یادآور شد: هماهنگی و همکاری که در اطلاع رسانی و سیستم MIS وجود دارد باعث می شود که نامه نگاری کم شود و زنجیره فروش داخلی به خارجی روانتر صورت گیرد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن