بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37788
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 دی 95 5:33 ب.ظ

حسین پور: براندازی نظام دینی هدف اصلی در فتنه ۸۸ بود

ثلاث- رییس کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان کنگان گفت: براندازی نظام دینی هدف اصلی در فتنه ۸۸ و جرم بزرگ و نابخشودنی سران فتنه بود

 

ابوذر حسین پور

ابوذر حسین پور در آستانه سالروز حماسه ۹ دی گفت: سران فتنه واربابان آمریکایی – صهیونیستی شان در سال ۸۸ ، اصل نظام و ستون خیمه حکومت دینی یعنی ولایت مطلقه فقیه را نشانه گرفته بودند که به برکت الطاف و تفضلات الهی ، عنایات حضرت ولیعصر ارواحنافداه ، تدبیر و درایت حکیمانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و حضور همیشگی ملت آگاه ، مومن و انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی نقشه شوم شان نقش بر آب شد.

وی به حضور مردم در مبارزه با جریان فتنه و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر توطئه شوم دشمنان داخلی و خارجی اشاره و اظهار نمود: ملت بزرگ و ولایی ایران اسلامی همچون چند دهه گذشته همواره نشان دادند که بر سر اصلی مترقی ولایت فقیه و حفظ کیان دین مبین اسلام و نظام مبتنی بر دین با کسی تعارفی ندارند و آنجا که فرد ، افراد و یا گروه و تشکیلات و کشوری بخواهد به این خطوط قرمز خدشه ای وارد کند با تمام وجود مقابل آنها خواهند ایستاد.

رییس دفتر امام جمعه شهرستان کنگان عنوان داشت: دشمنان داخلی و خارجی اگر تا کنون ملت ایران را نشناختند بدانند ، اگر باز هم بخواهند غلطی بکنند این بار سیلی به مراتب محکم تری از ملت بویژه جوانان مومن و انقلابی خواهند خورد.

وی در بخش دیگر به نقش رهبری معظم انقلاب و مدیریت حکیمانه معظم له در طول چند دهه اخیر اشاره و اظهار نمود: مدیریت داعیانه و تدابیر حکیمانه ، شجاعت مثال زدنی ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی از یک سو و گوش به فرمان ولی بودن به معنای واقعی کلمه توسط ملت بزرگ ایران ، رمز پیروزی و موفقیت در این امتحانات و آزمون های دشوار در چند دهه اخیر بود.

حسین پور افزود: اگر تدبیر حکیمانه معظم له  نبود ، خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد می شد.

رییس کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان کنگان در بخش دیگر ضمن تاکید بر لزوم وارسی و بررسی ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و بازگویی آن بصورت مداوم به جریان و نقش خواص اشاره و گفت: جریان فتنه ۸۸ آزمونی مهم دیگری برای خواص بود که البته و متاسفانه برخی خواص پرادعا که داعیه انقلابی و انقلابی گری داشته در آن مردود شدند.

وی افزود: تاریخ مملو از خواصی است که به رغم حرکت در جریان اسلام و حکومت دینی و انقلاب در مقطعی از زمان ، متاسفانه در بزنگاه ها دچار لغزش و از قافله عشق جا ماندند.

این مداح اهلبیت گفت: حوادث سال ۸۸ آزمونی بود برای تشخیص خالص از ناخالص بود و امروز مردم بهتر از هر کسی خواص جامعه را شناخته اند.

ابوذر حسین پور به موضوع دفاع برخی خواص جامعه از سران فتنه ۸۸ اشاره و گفت: جای تاسف است هنوز عده ای در کشور سنگ فتنه گران را به سینه می زنند که این اقدام نابخردانه آنها به معنای حرکت در مسیر فتنه ، پشت کردن به مردم و آرمانها و ارزشها است و نشان می دهد هنوز عده ای در خواب غفلت بسر می برند که اگر زود از این خواب غافلانه بیدار نشوند ،یقین بدانند با سیلی ملت انقلابی بیدار خواهند شد.

وی افزود: بعنوان یک جوان و سربازکوچک و ناچیز ولایت و عضو کوچکی از جامعه بزرگ مداحان اهلبیت علیهم السلام به این آقایان توصیه می کنم بجای حرکت در مسیر دشمن به آغوش ملت و انقلاب برگردند تا از نعمت عاقبت بخیری محروم نشوند.

حسین پور با استناد به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ، قانون را فصل الخطابی برای همگان دانست و یکی از جرم ها و اشتباهات سران فتنه را عدم تمکین از قانون دانست و  اظهار نمود: آنچه که امروز مهم است التزام به قانون ، شناخت جریان حق و باطل و تمیز این دو از یکدیگر است ، که این مهم جز در سایه ولایتمداری و بصیرت افزایی میسر نخواهد بود.

وی در خصوص همدلی ملت و دولت نیز گفت: متاسفانه برخی از دولتمردان تصور می کنند هر کسی از آنها نقد کرد دشمن آنهاست و او را با القابی چون تندرو و افراطی خطاب می کنند که این تصوری غلط و بیانی ناصحیح است.

رییس کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان کنگان گفت: دولت مجموعه ای از پیکره نظام بزرگ دینی است و حمایت و کمک به دولت در چارچوب قانون و منویات رهبر فرزانه انقلاب و نیز تحکیم همدلی و همزبانی دولت و ملت ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

حسین پور انگ ضد انقلابی بودن بدون سند و مدرک به هرکس زدن و نیز تندرو و افراطی خواندن جریان مومن و انقلابی از سوی برخی گفتمان های و تشکلات سیاسی کشور را آفتی مهم برای کشور دانست و تاکید کرد: همه باید در جنگ نرم و در زمانه نفوذ ، راه نفوذ دشمن را ببندند.

 

وی در پایان ضمن دعوت آحاد مردم و مسئولین به حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی اظهار نمود: مردم خالق بزرگ حماسه نهم دی بودند و این روز متعلق به یک طیف و جریان خاص نیست و همه کسانی که دل در گرو ولایت ، نظام دینی و اصول و ارزشها و آرمانهای امام و شهیدان دارند با حضور در این مراسم دین خود را به انقلاب ادا کنند.

** گفتنی است مراسم یوم الله نهم دی در کنگان روز پنج شنبه ساعت ۹ صبح در مصلای کنگان برگزار خواهد شد

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن