بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37802
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 دی 95 8:14 ب.ظ

استفاده از ظرفیت پارس جنوبی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ضروری است

ثلاث- مدیراشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پاری برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ضروری است.

.

 

به گزارش ثلاث، محمد امید روز سه شنبه در دفترکاریابی مددجویی کمیته امداد عسلویه افزود: منطقه عسلویه با وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز دارای فرصتهای شغلی متعددی است که اشتغال مددجویان جویای کار زیر پوشش کمیته امداد دراین منطقه اشتغال پایدار را در پی دارد.
وی تصریح کرد: تقویت دفتر کاریابی کمیته امداد با برنامه ریزی، بکارگیری نیروی مستقل رسمی و پرداختی ویژه در اداره کار و اشتغال پارس جنوبی ضروری است.
مدیر اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: مجموعه کمیته امداد استان بوشهر تاکنون به خوبی از ظرفیت های منطقه ویژه عسلویه استفاده کرده و تلاش می شود ظرفیتهای جدیدی در این منطقه مهم اقتصادی شناسایی شود.
مدیر کل امداد استان بوشهر نیز گفت: درحوزه اشتغال تحول خوبی در استان ایجاد شده و در این راستا ظرفیت های اشتغال زایی را مورد شنایی قرارمی دهیم.
احمد لطفی هدف از راه اندازی دفتر کاریابی کمیته امداد در منطقه ویژه پارس جنوبی را برطرف کردن مشکل اشتغال مددجویان جویای کار زیرپوشش این نهاد ذکر کرد.
وی اظهار کرد: در همین راستا با برنامه استعدادسنجی و داشتن مهارتهای لازم فنی و حرفه ای افراد به شرکت های پیرامون منطقه وبژه معرفی می شوند.
مدیر کل کمبته امداد استان بوشهر ادامه داد: حمایت مرکز از نیروهای کاریابی در عسلویه و در نظر گرفتن بسته های تشویقی در اشتغال نیروهای مددجویی موثر است.
جانشین مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز گفت: فراگیری مهارتهای فنی برای بکارگیری نیروها در شرکت ها لازم است.
سید مهدی موسوی زاده افزود: روند بکارگیری نیروها در فازها و شرکتهای پیرامون آن نسبت به سال گذشته روبه رشد است.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در یک ماه آینده فرصتهای شغلی خوبی برای افراد جویای کار در مجتمع گاز پارس جنوبی فراهم شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه نیز گفت: برای بکارگیری مددجویان جویای کار بانک اطلاعاتی تشکیل شده و آموزش نیروها نیز در اولویت قرار دارد.
سید علی حسینی افزود: شرکت های پیرامون منطقه عسلویه ظرفیت بسیار خوبی برای اشتفال و بکارگیری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد دارند.
وی گفت: راه اندازی کارگاه خیاطی، خدماتی و صنایع دستی مددجویی می تواند شغل پایداری برای مددجویان ایجاد کند./ایرنا

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن