بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37818
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 دی 95 9:44 ب.ظ

اختتامیه چهل و هشتمین اجلاس روسای مجتمع پتروشیمی ها

ثلاث- چهل و هشتمین اجلاس روسای مجتمع پتروشیمی های کشور به میزبانی پتروشیمی جم امروز بعد از ظهر به کار خود پایان داد.

 

%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b8%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، چهل و هشتمین اجلاس روسای مجتمع پتروشیمی های کشور با جمع بندی مباحث مطرح شده ظهر امروز به میزبانی شرکت پتروشیمی جم به پایان رسید.

در روز دوم جلسه : مدیر مجتمع پتروشیمی جم با یادآوری به کار گیری تخصص های جدید در حوزه های پتروشیمی دستاورد های شرکت پتروشیمی جم را معرفی نمود و اهم فعالیت های تعمیراتی، HSE و زیست محیطی را برای میهمانان بیان کرد.
رضا قاسمی شهری با تاکید بر اهمیت سرمایه های انسانی در صنعت پتروشیمی یادآور شد: ما در شرکت پتروشیمی جم نیروهای پیمانکاری را تقویت کردیم و این امر باعث شد رضایت مندی کارکناننسبت به سالهای گذشته روند چشم گیری داشته باشد.
در ادامه این جلسه میر هاشمی رئیس کل امور هماهنگی و کنترل تولید گزارشی از عملکرد تولید ۹ ماهه صنعت پتروشیمی را بیان کرد و اظهار داشت: درحال خروج از دوره رکود هستیم و پیش بینی امسال ما نسبت به سال های آینده روند قابل قبولی خواهد داشت.
متعاقبا علی اصغر فلاح رئیس مجتمع پتروشیمی مبین گزارشی از حادثه آتش سوزی ایستگاه تقلیل فشار گاز پتروشیمی مبین را با اسلاید هایی برای روسای مجتمع پتروشمی های کشور شرح داد و به سوالات آنان پاسخ گفت.
وی در ادامه با اشاره به تجربه هایی که در زمینه حادثه مبین بدست آمده بود ۱۴ اقدام اساسی در ایستگاه گاز مبین و دو اقدام بزرگ در سطح نیروگاه را توضیح و ارائه داد.
پس از ارائه رئیس مجتمع پتروشیمی مبین، روسای مجتمع پتروشیمی های کشور به بررسی ابعاد حادثه در این زمینه به تبادل نظر پرداختند.
در ادامه دشتی مدیر HSE پتروشیمی های منطقه پارس به بررسی بروز رسانی تجهیزات و ملزومات HSE، پیاده سازی PSM و محور های همکاری با محیط زیست پرداخت و اهم نکات ایمنی در مجتمع های پتروشیمی را یاد آور شد.
همچنین رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون گزارش حادثه آتش سوزی پتروشیمی کرمانشاه را ارائه داد و در پایان روسای مجتمع های پتروشیمی نقطه نظرات، دستاوردها و مشکلات خود را به بحث و گفتگو گذاشتند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن