بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37889
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 10 دی 95 5:27 ب.ظ

سرنوشت پارازیت‌های ماهواره‌ای چه شد؟ / تعیین تکلیف شهردار کنگان پرسش بی پاسخ مردم است

امام جمعه کنگان: چرا کسی خود را نسبت به مسئله پارازیت ها مسئول نمی داند ؟ / سکوت برخی مسئولین مملکتی ، کانون فتنه ۸۸ بود / تعیین تکلیف شهردار کنگان پرسش بی پاسخ مردم است

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در نکوداشت یوم الله ۹ دی بیان کرد: همین بصیرت ملت ایران بود که حماسه ماندگار۹ دی را رقم زد.
وی افزود: در شرایط فتنه ، اگر بصیرت نباشد مردم تحت تاثیر فتنه قرار خواهند گرفت.
محمودی با تشریح ابعاد فتنه گفت: جریان نفوذ که مکررمقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده اند ، ادامه سناریوی فتنه است و مسئولین و خواص جامعه بایستی بیشتر مراقب این توطئه دشمن باشند.
امام جمعه یادآور شد: امروز ترویج بی بندو باری ، بی عفتی ، لاابالی گری با شعار نشاط توسط برخی از گروهها و حمایت برخی مسئولین از این اقدامات نمونه بارز جریان نفوذ است که باید جلوی آن گرفته شود.
وی با بیان خسارت های فتنه ۸۸ و هدف دشمن در اجرای انقلاب مخملی ، خطاب به برخی خواص گفت: برخی خواص جامعه باید مرزبندی خود را با جریان فتنه مشخص کنند.
خطیب جمعه ضمن هشدار برخی مسئولین نظام گفت: برخی مسئولین مملکتی که بیوت آنها از جمله فرزندان شان در فتنه ۸۸ نتنها لغزیدند بلکه خود کانون فتنه بودند امروز نیز با ترویج اشرافی گری و بیان حرف های نابجا از صبر انقلابی رهبری فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران سوء استفاده می کنند اما بدانند این صبر حد و نهایتی خواهد داشت که مصلحت آنان اینست تا بیشتر از این دور نشده ، دست از این تجمل گرایی و بیان حرف های مغایر با اصول و ارزشها بردارند.
وی افزود: جریان فتنه ۸۸ سبب شد تا تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران وضع و امروز هم فتنه گران و خائنان با بی شرمی هر چه تمام با ارسال نامه به رییس جمهور آمریکا خواستار تشدید تحریم ها علیه ملت ایران اند.
امام جمعه کنگان به موضوع حقوق شهروندی اشاره و با بیان اینکه حقوق شهروندی در قانون اساسی آمده است گفت : بهتر است مسئولان ، حقوق های نجومی را که موجب تضییع حقوق مردم و نگرانی آنها شده است را سامان دهند.
وی افزود: حل مشکلات اقتصادی مردم امروز مهمتر از خیلی از کارهای روتین و نمادینی است که بعضا شائبه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را هم بهمراه دارد.
امام جمعه کنگان در بخش دیگر به مسئله عدم تعیین تکلیف شهردار کنگان اشاره و بیان کرد: واقعا جای تعجب است چرا پس از گذشت چندین ماه هنوز تکلیف شهردار کنگان مشخص نشده است.
محمودی افزود: مردم همه سوال می کنند چرا شهردار کنگان تعیین تکلیف نمی شود.
وی اظهار امیدواری کرد ، با تسریع در انتخاب شهردار نگرانی مردم برطرف شود.
خطیب جمعه بار دیگر به موضوع ناراحتی شدید مردم از وضعیت پارازیت ها اشاره و عنوان نمود: چرا صدا و سیما و دیگر دستگاههای مرتبط پیگیر این موضوع نیستند.
محمودی افزود: دستگاههای مسئول با شناسایی مشکل و رفع آن این دغدغه مردم را برطرف کنند.
وی به سفر وزیرمحترم نیرو به بندر سیراف شهرستان کنگان و آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن اشاره و ضمن تقدیر از وزارت نیرو اظهار داشت: امیدوارم با راه اندازی این مجموعه ضمن حل مشکل آب شهر سیراف و روستاهای اطراف ، در جذب و بکارگیری نیرو جهت اجرای پروژه و حفظ و نگهداری آن از جوانان بومی استفاده شود.
تشریح ابعاد زندگانی و سیره نبوی ، تبریک میلاد حضرت عبدالظیم حسنی علیه السلام ، گرامیداشت یاد و خاطره و تجلیل از شخصیت شهید مظلوم و مجاهد نستوه آیت الله نمر و سردار رشید اسلام سرلشگر شهید ستاری ، انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که مبنای تاریخی شان سال میلادی است ، تحلیلی بر نامه تاریخی امام راحل به گورباچف ، بررسی اوضاع سیاسی منطقه بویژه تشدید افول رژیم منحوط سعودی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه ها بود.

نظرات

  1. کنگونی says:

    تعیین تکلیف شهردار کنگان پرسش بی پاسخ مردم است؟؟؟؟؟

    ما که شهردار نداریم یه شهردار داریم که اونم دیپلم زورکی گرفته

  2. منو خفتی says:

    جون جوتون والین تلویزیون سی کنیم

  3. حمید says:

    هیچ کسی به فکر بدبختی مردم نیست. فقط و فقط شعار میدن. مسئولین خوب چرب زبون هستند و گول مردم بدبخت میدن.
    دلت خین بو ، امرو هم بچت بو
    تف ای لعنت او. نمیخوام یکیشون وجود داشته باشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن