بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37964
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 دی 95 7:30 ق.ظ

حامیان طرح اکرام ایتام در کنگان تجلیل شدند

ثلاث- حامیان طرح اکرام ایتام در کنگان با برگزاری همایشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا، قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در این همایش گفت: توانمندسازی مددجویان اولویت مهم و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مجید گزدرازی افزود: این سیاست به معنی رها کردن مددجویان نیست بلکه هدف از اجرای این سیاست تقویت توانمندی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است.

وی ضمن تقدیر از حامیان طرح اکرام و ایتام، آنان را ذخیره هایی سترگ برای خدمت رسانی به نیازمندان دانست.

گزدرازی بیان کرد: حامیان مبلغان و مروجان همیاری و حمایت از ایتام و نیازمندان هستند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه انفاق، مشارکت همگانی برای حل مشکلات طبقه آسیب پذیر جامعه را ضروری دانست.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز گفت: هم اکنون ۸۵ هزار صندوق صدقات کمیته امداد امام (ره) در اختیار مردم این استان قرار دارد.

رضا یاری منفرد افزود: همچنین هشت هزار حامی در طرح اکرام و ایتام در استان بوشهر مشارکت دارند که تلاش خواهد شد این تعداد تا پایان سال جاری به ۱۳ هزار نفر برسد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر بیش از چهار هزار دانش آموز نیازمند بدون حامی در استان بوشهر مشکل دارند که عمده آنها افراد غیر یتیم هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: هم اکنون ۱۲ محله آسیب پذیر و یا در معرض آسیب اجتماعی در این شهرستان شناسایی شده که ۲۸ مدرسه پسرانه و دخترانه در این محلات قرار دارد.

احمد خاک نژاد افزود: فقر و فاصله طبقاتی تهدید بزرگی برای این محله های آسیب پذیر است که ممکن است تبعات و پیامدهای منفی بدنبال داشته باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان گفت: در شهرستان کنگان ۱۹۱ یتیم تحت پوشش از حمایت ۴۲۱ حامی طرح اکرام و ایتام بهره مند هستند.

عبدالحسین رهبر افزود: در ۹ ماه گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمکهای حامیان بین ایتام تحت پوشش توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۹۵ بیمار صعب العلاج نیازمند در شهرستان کنگان با بیماری و فقر دست و پنجه نرم می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: در سال گذشته در حوزه مسکن ۸۰ و امسال ۵۰ واحد با مشارکت بسیج سپاه برای مددجویان فاقد خانه این شهرستان در دست احداث است که بزودی ۲۰ واحد دیگر از محل اعتبارات سفر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به این شمار افزوده خواهد شد.

در این آیین به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) حامیان طرح اکرام ایتام شهرستان کنگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن