بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37967
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 11 دی 95 8:55 ب.ظ

فرماندار کنگان خبر داد؛

پیشرفت ۲۵ درصدی نیروگاه گازی اختر/ آب شرب سیراف و روستاهای کنگان تامین می‌شود

اختصاصی ثلاث – فرماندار شهرستان کنگان از پیشرفت ۲۵ درصدی نیروگاه گازی اختر خبر داد و گفت: آب شرب سیراف تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث با اشاره به ره‌آورد سفر وزیر نیرو برای شهرستان کنگان گفت: خوشبختانه برکات نظام دینی و جمهوری اسلامی ایران برای دورترین نقاط کشور نیز میسر شده است و کابینه دولت نیز با تمام توان و اهتمام کامل به این مهم پرداخته است تا توسعه متوازنی برای کشور رقم بخورد.

عبدالنبی یوسفی گفت: شهرستان کنگان در مدت کوتاهی شاهد حضور سه وزیر بهداشت، ورزش و نیرو برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهم و کلیدی بوده است که این نشان از پویایی و فعال بودن پروژه های در حال اجراست و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری پروژه های مهم تری نیز به بهره‌برداری برسند تا شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان و استان در حوزه های مختلف به تبع افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

وی سفر وزیر نیرو به شهرستان کنگان را نقطه عطفی برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان کنگان و استان دانست و اظهار داشت: در سفر ایشان و در حاشیه مراسم کلنگ زنی اجرای تاسیسات نمک زدایی آب دریا از سیراف به شهر جم بحث تامین و تخصیص آب شیرین به شهر سیراف و روستاهای پرک و شیرینو از توابع شهرستان کنگان مطرح و تصویب شد که از طریق همین خط و یا خطوط دیگر انتقال، آب شرب مردم روستاها و شهرهای اطراف این تاسیسات در شهرستان کنگان تامین شود.

وی همچنین گفت: نیروگاه گازی و ایستگاه فوق توزیع برق اختر نیز از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی برخوردار است و تعهدات فرمانداری کنگان در قبال این پروژه انجام شده است و وزیر نیرو نیز در این خصوص دستور پیگیری مطالبات باقی مانده تا اتمام هر چه سریعتر پروژه را ابلاغ کرد.

فرماندار کنگان گفت: اشتغال نیروهای بومی نیز در تاسیسات آب‌شیرین‌کن سیراف و در مراکز صنعتی دیگر نیز با تمام توان دنبال و پیگیری می‌شود و خوشبختانه نتایج خوبی در این خصوص به‌دست آمده است ولی تا نقطه مطلوب فاصله داریم و تلاش می‌کنیم تا به حداکثر نتیجه مطلوب برسیم.

نظرات

  1. محمد says:

    اگر از ۱۰درصد اختیارات قانونیه خود استفاده میکردید وضعیت اشتغال بهتر میشد.چرا کمیته ای برای نظارت بر جذب نیرو در محدوده پارس۲(کنگان)انجام نمیگردد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن