بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 37982
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 15 دی 95 4:26 ب.ظ

در همایش تجلیل از حامیان طرح اکرام و ایتام در کنگان؛

وجود بیش از ۸۵ هزار صندوق صدقه در استان بوشهر/۱۹۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کنگان هستند

ثلاث – همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام و ایتام در شهرستان کنگان با شرکت ۵۶ نفر از این خیرین و حامیان ایتام در شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث؛همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام و ایتام در شهرستان کنگان با شرکت ۵۶ نفر از این خیرین در حضور قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر، معاون سیاسی فرمانداری کنگان و مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان در سالن فرمانداری این شهربرگزار شد.
مجیدگزدرازی اصل قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر در این همایش ضمن تقدیر از حضور و همکاری خوب خیرین نیکوکار با کمیته امداد، اظهار داشت:  خیرین و حامیان، مبلغان و مروجین همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره هایی سترگ برای خدمت رسانی به نیازمندان هستند.
وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خیرین و نیکوکاران نیک اندیش و استفاده از پتانسیل آنها در برنامه های آتی کمیته امداد عنوان کرد.
گزدرازی  با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه انفاق، مشارکت همگانی برای حل مشکلات طبقه آسیب پذیر جامعه را ضروری دانست و عنوان کرد: درحال حاضر بیش از ۴ هزار دانش آموز یتیم و غیره یتیم نیازمند بدون حامی در استان بوشهر وجود دارد که عمده آنها افراد غیر یتیم هستند.
قائم مقام کمیته امداد استان در ادامه افزود: هفت هزار حامی در طرح اکرام و ایتام در استان مشارکت دارند که تلاش خواهد شد این تعداد تا پایان سالجاری به ۱۳ هزار نفر برسد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۸۵ هزار صندوق صدقه، در اختیار مردم استان قرار دارد، گفت:جمع‌آوری و توزیع کمک‌های این صندوق‌ها در بین خانواده‌های تحت حمایت شناسایی شده توسط اعضای هیئت امنای مراکز عملیاتی می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان در ادامه گفت: ۱۹۱  یتیم تحت حمایت کمیته امداد کنگان هستند که از حمایت ۴۲۱ حامی طرح اکرام و ایتام بهره مند می شوند.
عبدالحسین رهبر افزود: در ۹ ماه گذشته ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمکهای حامیان بین ایتام تحت پوشش توزیع شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۹۵ بیمار صعب العلاج نیازمند در شهرستان کنگان با بیماری و فقر دست و پنجه نرم می کنند که از خدمات مورد نیاز این نهاد بهره مند می شوند.

در پایان این همایش از خیران و حامیان شرکت کننده با تندیس و لوح سپاسی تقدیر شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن