بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38011
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 دی 95 11:31 ب.ظ

وقتی برجام به فرجام نرسید؛

حمله به تیم دیپلماسی کشور و پروژه برجام مفهومی ندارد

ثلاث – امام جمعه کنگان: دو قطبی کردن کشور یک تهدید و آفت جدی برای کشور است

به گزارش ثلاث حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به اظهار نظر برخی مسئولین و زیر سوال بردن یکدیگر اظهار نمود: تخریب و زیر سوال بردن قوا و دو قطبی نمودن کشور خطری است که کشور را تهدید می کند.
محمودی افزود: وحدت و همدلی نیاز ضروری کشور است.
وی در بخش دیگر با تبیین فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان و مدال آوران دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: لزوم سرعت بخشیدن به حرکت و رشد علمی کشور ، لزوم همراهی علم با آرمانها ، لزوم اقدام جهادی در حوزه علم ، حمایت از نسل جوان ، مومن و انقلابی از مهمترین نکات کلیدی در فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بود.
محمودی با تبریک و تقدیر از مهندس یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و تشرف ایشان به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب بعنوان نخبه اقتصادی اظهار نمود: امیدوارم این مدیر دلسوز بتواند با استفاده از پتانسیل های منطقه بتواند بستر را برای تربیت و حمایت از نخبگان علمی ، حوزوی و دانشگاهی کنگان و منطقه فراهم کند.
خطیب جمعه در بخش دیگر با اشاره به سالروز تصویب برجام گفت: اکنون که برجام به فرجام نرسید دفاع و مانور مسئولان دولتی و از سوی دیگر حمله منتقدین به تیم دیپلماسی کشور معنا و مفهومی ندارد.
وی افزود: هم دولت و هم منتقدین باید نوک پیکان حملات خود را به سمت آمریکای بدعهد و ناقض برجام نشانه بگیرند.
امام جمعه کنگان در ادامه با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام و بیان سیره علمی و عملی حضرت و تاکید بر تاسی به سیره آن امام همام بیان نمود: رسیدگی به فقرا و ایتام و ارحام از ویژگی های بارز امام حسن عسکری علیه السلام بود.
وی با تسلیت وفات جانسوز حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: از افتخارات این بانو اینست که از محدود امام زادگانی است که زیارت ماثوره از ناحیه امام معصوم دارد.
محمودی با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان گفت: امروز نیز دشمن با گسترش بدحجابی و بی حجابی کانون خانواده و حجاب و عفاف را نشانه گرفته اند که ضروری است همه بویژه زنان با رعایت حجاب و عفت این توطئه شوم که بنیان خانواده را متزلزل نموده خنثی کنند.
وی در بخش پایانی با تجلیل از شهید احمدی روشن و بزرگانی چون امیر کبیر و جهان پهلوان تختی بر ضرورت تاسی به سیره بزرگان در عرصه خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۹ دی و تجلیل از تلاش های مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شرعی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه های نماز جمعه کنگان بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن