بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38022
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 18 دی 95 11:45 ب.ظ

رئیس کمیته امداد کنگان؛

تخصیص ۵۰ واحد مسکونی به مددجویان توسط سپاه

رئیس کمیته امداد کنگان : یکی از نقاط مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث محرومیت زدایی و توانمند کردن خانواده های تحت پوشش است که در این زمینه تعملات بسیار خوبی با سپاه داریم.

به گزارش ثلاث مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان در حاشیه بازدید مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان کنگان ضمن ابراز خرسندی از طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:  یکی از نقاط مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث محرومیت زدایی و توانمند کردن خانواده های تحت پوشش است که در این زمینه تعملات بسیار خوبی با سپاه داریم.
رهبر گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده تعداد ۵۰ واحد مسکونی از مجموع پروژه ۱۱۲۱ واحدی که قرار است با همکاری سپاه امام صادق (ع) در استان بوشهر ساخته شود، به شهرستان کنگان اختصاص داده شده است که امیدواریم سپاه و کمیته امداد با همکاری هم بتوانند مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنند.
این مسئول ضمن برشمردن آمار و ارقام پروژه ها ابراز کرد: در فاز اول طرح، تعداد ۱۵ واحد مسکونی پیش بینی شده است که تعداد ۱۰ واحد آن به بهره برداری رسیده و  مدد جویان در آن ساکن شده اند. ۵ واحد مسکونی دیگر هم ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق برنامه تا دو هفته آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در فاز  دوم این طرح هم ۵ واحد مسکونی اختصاص داده شده است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس برنامه زمانبندی شده تا آخر این ماه به اتمام می رسد.
مسئول کمیته امداد شهرستان کنگان ابراز داشت: در فاز  سوم ۱۸ واحد مسکونی پیش بینی شده است که مرحله شناسایی مددجویان متقاضی و جانمایی ساخت آن انجام شده و طی هفته های آینده مراسم کلنگ زنی آن برگزار خواهد شد که با همکاری خوب سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) این ۱۸ واحد هم تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
رهبر ضمن ابراز خرسندی از تعامل بسیار خوب مسئولین شهرستان خصوصا کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: نظر مثبت شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه در بحث تعامل با کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی استان و تامین برخی مصالح ساختمانی مورد نیاز و استفاده از ماشین آلات سنگین در بحث تخریب و آوار برداری قابل تقدیر است.
در حاشیه این بازدید مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر قول تامین برخی از اقلام مورد نیاز مددجویان تحت پوشش را داد./گام نیوز

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن