بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38203
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 دی 95 0:45 ق.ظ

پیام تسلیت عضو شوراى مدارس علوم دینى أهل سنت کشور و هیأت افتاء و شوراى روحانیت در پی درگذشت آیت الله رفسنجانی

ثلاث- عضو شوراى مدارس علوم دینى أهل سنت کشور و هیأت افتاء و شوراى روحانیت در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیام تسلیت صادر کرد.

img-20170111-wa0050

به گزارش ثلاث، پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، یکی از تاثیرگذارترین چهره های انقلاب، موجی از ناراحتی و تالم، جامعه ایران را فراگرفت.

 

خلیل افرا عضو شوراى مدارس علوم دینى أهل سنت کشور و هیأت افتاء و شوراى روحانیت نیز در پیامی، این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

خلاصه پیام به شرح زیر است:
 

انا لله وانا الیه راجعون

 رهبر معظم انقلاب، امام خامنه اى حفظه الله مى فرماید هیچکس مثل هاشمی براى من نمى شو د.

ارتحال غم بار رئیس فقید مجمع مصلحت نظام حضرت ایه الله هاشمى رفسنجانى و رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات اسلامى و همکار نزدیک امام و رهبر معظم انقلاب را به رهبر فرزانه و ملت ایران تسلیت عرض می کنیم.

مرحوم هاشمی رفسنجانی، کسی که سابقه همکارى وى با حضرت آیت الله خامنه ای، به ۵۹ سال مى رسد و با امام و رهبر راهى پرتلاش و مشترک داشته اند و رنج و شکنجه زیادی را تحمل کردند.

 ما هیأت افتاء و شوراى روحانیت و مدیران و اساتید مدارس و أئمه جمعه و جماعت أهل سنت استان بوشهر، این ضایعه غم بار و فقدان این عالم عامل ربانى را به مقام معظم رهبرى، حوزه هاى علمیه، احاد جامعه إیران و بیت مکرم آن فقید تسلیت گفته و براى بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر عظیم و براى ان مرحوم، مغفرت و رحمت إلهى در جوار حق از خداوند متعال خواهانیم.

 

خلیل افرا؛ عضو شوراى مدارس علوم دینى أهل سنت کشور و هیأت افتاء و شوراى روحانیت

——– 

شایان ذکر است که مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در مصلاهای جمعه اهل سنت سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

 

img-20170111-wa0012

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن