بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38229
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 دی 95 5:43 ب.ظ

امام جمعه موقت کنگان؛

روحیه جهادی و استکبار ستیزی از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی بود

ثلاث – امام جمعه موقت کنگان گفت: روحیه جهادی و استکبار ستیزی از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

 

به گزارش ثلاث حجت الاسلام مهدی حیدری درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر کنگان با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ایستادگی قاطعانه در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از ویژگی های برجسته این مجاهد نستوه انقلاب بود.
وی با اشاره به تلاش خناسان برای رو در رو کردن آیت الله هاشمی با رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: ولایتمداری و وفاداری ایشان به رهبر فرزانه انقلاب خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی کشید.
امام جمعه موقت کنگان ضمن تبیین پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سوگ یار دیرینش ، به پیام تسلیت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اشاره کرد و ادامه داد: به تعبیر سید حسن نصرالله، آیت الله هاشمی رفسنجانی یاور و تکیه گاهی بزرگ برای جریان انتفاضه و محور مقاومت اسلامی بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب گفت: شناخت دشمن درونی و بیرونی و حفظ وحدت و همدلی برای مقابله با دشمن بدعهد از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
حیدری در باره مشکلات کشور اظهارکرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، عمل به اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است.
امام جمعه موقت در پایان با اشاره به سالروز فرار شاه خائن از کشور گفت: وابستگی به غرب بویژه آمریکا و تکیه و اعتماد نکردن به ملت زمینه سقوط شاه معدوم را فراهم کرد./ خبرنگار : ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن