بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38384
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 دی 95 10:45 ب.ظ

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر

پنجمین نشست تجلیل از ایتام، نیازمندان و خیرین نیکوکاردر شهرستان کنگان برگزار شد/کمیته خانه توانمند سازی محرومین است

اختصاصی ثلاث- احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد استان گفت: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و همدلی یکی از موضاعتی است که ما در هر شرایطی توجه جدی به آن باید داشته باشیم.

به گزارش ثلاث، امروز صبح همایش تجلیل و تکریم از فرزندان مورد حمایت شرکت پتروپارس با حضور مدیرعامل و برخی مدیران این شرکت و رئیس کمیته امداد استان بوشهر، نماینده استاندار، فرماندارشهرستان کنگان و جمعی از مقامات مسئول محلی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نعمت الله علیرضای مدیر عامل شرکت پتروپارس اظهار داشت: من درد این عزیزان را به خوبی حس میکنم چرا که خودم در خردسالی  پدر خودم را از دست داده ام .

وی ادامه داد: معمولا درجوامع پیشرفته برخوردهای چالشی مانند جنگ، تحریم و مسائل پیش آمده در ایران باعث بوجود آوردن خانواده های نیازمند شده است که ملزوم توجه از جانب مسئولین وافرادی که توان مالی دارند، می باشد.

مدیرعامل شرکت پتروپارس با بیان اینکه کسانی که در راه خدا انفاق می کنند درواقع سرمایه گذاری دنیوی و اخروی کرده اند؛ گفت: علاوه بر ثواب اخروی و دنیوی که در این راه وجود دارد، بر دارای و مال شما افزوده مشود و این وعده ی خداوند است.

احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه این مراسم اظهار داشت: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و همدلی یکی از موضاعتی است که ما در هر شرایطی توجه جدی به آن باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای این فرهنگ درمناطق جنوبی استان به خصوص در شهرستان کنگان به خوبی در حال پیگیری است؛ افزود:  باعث مسرت است که امروز پنجمین نشست تجلیل از ایتام، نیازمندان و همچنین متقابل ازحامیان و خیرین نیکوکاردر شهرستان کنگان برگزار میشود.

 لطفی ادامه داد: امیدواریم این حرکت بزرگ در شهرستان کنگان به عنوان یک کار عمومی در همه ی محلات استان نهادینه شود و مردم و خیرین با حضور خود کار ارزنده وبزرگی برای جامعه انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر به یکی از پیامدهای عمومی برگزاری چنین گردهمای های اشاره کرد وگفت: خیلی از این مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نشانه کمرنگ شدن نودوستی، همدلی، محبت و مسئولیت در بین آحاد مردم است و نیاز داریم که بیش از گذشته در جامعه توسعه پیدا کند.

وی افزود: کنگان امروزه از لحاظ مسائل فرهنگی، اجتماعی، معماری، اقتصادی و … پیشرفت چشمگیری نسبت با سالهای گذشته داشته است و اگر با وجود داشتن فرهنگ غنی دینی وقرانی بتوانیم احسان و ایثار را در جامعه بیشتر ترویج دهیم، مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه را کمرنگ و در نهایت از بین خواهیم برد.

لطفی توانمند سازی خانواده ها را پیامد دوم این نشست دانست و بیان کرد: بنای اساسی کار در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) فصل توانمند سازی خانواده ها می باشد و مهمترین شاخه های توانمند سازی در نخست کار فرهنگی و برنامه های فرهنگی می باشد که این اقدام در شاخه های متفاوت در حال اجرا است.

وی با اشره به اینکه کمیته خانه توانمند سازی محرومین است؛ یادآور شد: باید به نقطه ای برسیم که خانواده ها بتوانند مستقل شوند و این مهم زمانی میسر میشود که خانواده ها از برنامه های فرهنگی و بسته های خدماتی کمیته امداد امام خمینی به بهترین نحو استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهردر پایان اظهار داشت: ما اگر فرزندان خود را فراموش کنیم، شما را فراموش نمی کنیم واز شما خانواده ها می خواهیم در آموزش ها و عملکردهای موجود ومد نظرحضور داشته باشید تا به یک نتیجه و ان هم خود کفای  شما برسیم.

۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۲۵۸ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۳۲۷ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۲۵۳ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۴۵۱ ۲۰۱۷۰۱۱۷_۱۰۵۶۲۹

//

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن