بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38389
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 دی 95 8:58 ق.ظ

نماینده دشتی و تنگستان:

بیمارستان خورموج معین نفت شد

ثلاث -سید کمال‌الدین شهریاری : طی پیگیری‌های مختلف تلاش شد بیمارستان زینبیه خورموج نیز مانند بیمارستان کنگان معین نفت شود

ثلاث – نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی تفاهم نامه‌ای با امضاء سه وزیر نفت، بهداشت و تعاون بیمارستان زینبیه خورموج بیمارستان معین نفت شد.

به گزارش ثلاث ؛ سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بیمارستان زینبیه خورموج یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های استان بوشهر است که از محل  اعتبارات ملی تخصیص یافت و قبل از بیمارستان‌های کنگان، دیر و گناوه ساخته شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اکنون این بیمارستان  ازنظر نیروی انسانی و تجهیزات محروم مانده است افزود: مردم دشتی نتوانستند خدمات موردنیاز خود را از این بیمارستان دریافت کنند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیری کردم بحث بیمارستان زینبیه خورموج بود.

شهریاری تصریح کرد: کارهای موردنیاز این بیمارستان نوسازی، فعالی شدن بخش‌های غیرفعال،تجهیزات، پزشک متخصص و نیروی انسانی لازم بود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: طی پیگیری‌های مختلف تلاش شد بیمارستان زینبیه خورموج نیز مانند بیمارستان کنگان معین نفت شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از پیگیری‌های زیاد و تماس‌های مکرری که داشتیم خوشبختانه این کار محقق شد و  تفاهم‌نامه‌ای  بین وزیر محترم نفت و وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعیین بیمارستان زینبیه خورموج به‌عنوان بیمارستان معین نفت امضاشده است.

وی ادامه داد: در اجرای امضای تفاهم‌نامه  وزرای نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در حال حاضر استانداردهای این بیمارستان در حال ارتقاء است و بیمارستان زینبیه خورموج به یک بیمارستان مجهز در دشتی تبدیل می‌شود.

شهریاری تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ برش در حال حمل و انتقال به بیمارستان زینبیه خورموج است.

وی ادامه داد: اکنون جذب ۵۰ نیروی انسانی از رده‌های مختلف در حال انجام است.

شهریاری با اشاره به اینکه تقویت و راه‌اندازی بخش اورژانس و آی سی یو  این بیمارستان در حال انجام است بیان داشت:  یکی دیگر از نیاز این شهرستان که در حال راه‌اندازی هست، ان آی سی یو است که متأسفانه نبود این بخش منجر به فوت نوزادان بیمار می‌شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  با تکمیل این بخش‌ها در آینده نزدیک مردم شهرستان دشتی از خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: پس از عملیاتی شدن این امر شاهد اتفاق بزرگ و تحول عظیمی درزمینهٔ بهداشت و درمان در منطقه خواهیم بود.

نظرات

  1. حسینی says:

    یک سال از وعده و عید گذشت و خبری نشد ، اگه شما دستون میرسه به عنوان خبرگذاری پیگیری کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن