بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38452
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 1 بهمن 95 4:53 ب.ظ

امام جمعه کنگان:داوری در مورد برجام بدور از افراط و تفریط باشد

ثلاث – امام جمعه کنگان با اشاره به سالروز برجام گفت: داوری در خصوص برجام بایستی بدور از افراط و تفریط باشد.

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی با گرامیداشت روز جهانی گمرک افزود: زیر سوال بردن و انتقاد از دستاوردهای برجام دور از انصاف و از سویی دیگر غلو درباره برجام نیز ناصحیح است.

وی یادآورشد: در مورد برجام متولیان امور مربوطه باید دنبال حذف همه تحریم های ظالمانه و از سویی دیگر برملا کردن چهره آمریکای بدعهد باشیم.
امام جمعه کنگان اظهارداشت:برای رونق اقتصادی و جلوگیری از تشدید بیکاری ،مسئولان مشکلات تجار و ملوانان این شهرستان را در چارچوب قانون حل کنند.
محمودی گفت:شناسایی مشکلات قشر تجار و ملوان و حل آنها در چارچوب قوانین مدون می تواند مانع قاچاق و ورود کالای ممنوعه به بنادر شود.
وی یادآورشد: مسئولان تلاش کنند قوانین را در سطح منطقه بومی سازی و از حقوق مشروع مرزنشینان دفاع کنند.
خطیب جمعه کنگان گفت: تخریب قوه قضائیه و دیگر قوا اقدامی برای ضربه زدن به اقتدار کشور است.
وی افزود: انتظار می رود دستگاه قضا با صلابت و شجاعت مبارزه با فساد را دنبال و مثل همیشه به نقد مشفقانه و منصفانه توجه کند.
امام جمعه کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی در طول حیات خود در سنگرهای مختلف خدمات متعددی را به نظام دینی ارائه کرد و امروز نقد ایشان و غلو درباره او از سوی گفتمان های سیاسی امری ناپسند است.
محمودی به حادثه اخیر در ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشان های کشور و هموطنان اشاره و با تسلیت این حادثه دلخراش گفت: مسئولان مربوطه باید ضمن پیگیری علل حادثه بدنبال اعمال قانون مقاوم سازی و رعایت اصول فنی برای احداث ساختمان های چند طبقه باشند تا شاهد بروز چنین حوادث تلخی نباشیم.

نظرات

  1. سید says:

    سلام داوری درست است نه داروی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن