بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38527
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 بهمن 95 9:36 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

شهرستان کنگان فاقد پزشک قانونی است

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی : نبود پزشک قانونی در شهرستان کنگان و برخی شهرستان های همجوار موجب شده برخی مردم حتی به شهرستان پارسیان در هرمزگان مراجعه که نیاز است با تدبیر مناسب و با قید فوریت این مشکل در کنگان برطرف شود.

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: نبود پزشک قانونی در شهرستان کنگان و برخی شهرستان های همجوار موجب شده برخی مردم حتی به شهرستان پارسیان در هرمزگان مراجعه که نیاز است با تدبیر مناسب و با قید فوریت این مشکل در کنگان برطرف شود.

وی با تسلیت حادثه دلخراش شهادت جمعی از آتش نشان ها و هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو ، این حادثه را درس عبرتی برای همه دانست و عنوان نمود: برخی از بافت های فرسوده کنگان نیز نیازمند ساماندهی است ، که این مهم با اتخاذ تدابیر مناسب در حوزه امنیت و استحکام ساختمان ها در شهر صنعتی کنگان بایستی مدیریت تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر با تاکید بر برگزاری باشکوه یوم الله دهه فجر گفت: پیشنهاد می شود مراسم جشن خاص برای فقرا و ایتام به عنوان صاحبان اصلی انقلاب برگزار و از آنان تجلیل شود.

محمودی به بحث کنسرت ها نیز اشاره و گفت: با توجه به اینکه برگزاری کنسرت ها در کنار موافقین طیف مخالفی هم دارد و از طرفی برخی کنسرت ها مخل امنیت است که باید مدیریت شود.

امام جمعه به اسلامی بودن حکومت دینی اشاره و بیان کرد: ملاک برای حلال و حرام بودن موسیقی نظر مراجع تقلید است نه وزارت ارشاد ، بنابراین بایستی در کنسرت ها به این موضوع نیز توجه شود.

وی در پایان به لزوم برگزاری مسابقات فرهنگی بعنوان اقدام عملی در جهت اعتلای فرهنگ ناب دینی و علم افزایی اشاره و از آمادگی دفتر امام جمعه کنگان برای اجرای مسابقه علمی – فرهنگی با مشارکت دستگاههای اداری خبر داد.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن