بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38529
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 بهمن 95 9:38 ب.ظ

فرماندار کنگان:

۲۴ پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد

ثلاث – عبدالنبی یوسفی : در دهه فجر سال جاری ۲۴ پروژه با اعتبار قریب ۹۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 
عبدالنبی یوسفی در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار نمود: در دهه فجر سال جاری ۲۴ پروژه با اعتبار قریب ۹۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون بیش از ۲۳۵۰ میلیارد ریال صرف اجرای دهها پروژه در شهرستان کنگان شده که بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان (از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب) و سه پروژه تجمیعی در بیمارستان امام خمینی (ره) از جمله ام آر آی از جمله این پروژه ها است.

رییس شورای اداری به پتانسیل های فراوان شهرستان در حوزه گردشگری و توریستی اشاره و گفت: کار مطالعه و شروع پروژه دهکده گردشگری کنگان انجام شده است.

یوسفی آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن سیراف و راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان را از دیگر اقدامات انجام شده و در شرف انجام در شهرستان کنگان ذکر کرد.

این مقام مسئول در ادامه مردم را پشتوانه ای قوی برای دولت دانست و با اشاره به حمایت دولت از سازمان های مردم نهاد گفت: تعداد ثمن های شهرستان کنگان در دولت تدبیر و امید از ۳ به ۲۱ ثمن افزایش یافته است.

وی در پایان به تدوین برنامه های دولت برای توسعه شهرستان اشاره و اظهار نمود:ارتقای سطح علمی – آموزشی ، تشکیل و راه اندازی صندوق توسعه ورزش و صندوق حمایت و توسعه فرهنگ و هنر و نیز تشکیل کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین اقدامات اساسی در شهرستان است که مدت زیادی است که اجرایی شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن