بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38531
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 بهمن 95 9:41 ب.ظ

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

عملگرایی مشی دولت تدبیر و امید است

ثلاث – عبدالکریم گراوند در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان گفت: اعتماد مردم به دولت یازدهم حاصل عملگرایی این دولت است.

عبدالکریم گراوند در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: اعتماد مردم به دولت یازدهم حاصل عملگرایی این دولت است.

وی بیان نمود: پرهیز از شعارگرایی و تلاش برای عملگرایی رویکرد مهم دولت دکتر روحانی است.

این مقام مسئول با گرامیداشت یوم الله دهه فجر ، این ایام را فرصتی مغتنم برای بازگویی خدمات نظام دانست و با تشریح خدمات دولت گفت: به رغم همه مشکلات از جمله تحریم های ظالمانه ، اقدامات دولت در توسعه کشور از جمله رشد اقتصادی بی سابقه ای که در تاریخ انقلاب بی نظیر بوده ستودنی است.

گراوند افزود: اقدامات زیربنایی دولت یازدهم در حوزه های مختلف از جمله عمران روستایی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است.

معاون استاندار به قانون انتشار و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات اشاره و گفت: تصویب و ابلاغ آیین نامه ابتر مانده قانون انتشار و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات یکی از اقدامات مهم دولت در راستای حقوق شهروندی و متکی مبتنی بر اصول حکومتی امیرالمومنین علی (علیه السلام) است.

وی در بخش دیگر به توجه دولت به ثمن ها و نقش آنان اشاره و افزود: توجه دولت به ثمن ها نشان دهنده اهمیت دولت به مشارکت مردم در اداره امور جامعه است.

گراوند به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص حل آسیب های اجتماعی نیز اشاره و بیان نمود: دولت در راستای تحقق فرمان رهبری همه امکانات خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی بسیج کرده است.

وی به دیپلماسی موفق دولت در عرصه بین المللی اشاره و عنوان داشت: پاره شدن زنجیره تحریم با خرید هواپیمای جدید با بزرگترین شرکت های هواپیماسازی جهان برای نوسازی ناوگان هوایی و ایمن کردن پروازها برای مردم یکی از اقدامات و موفقیت های دولت در حوزه دیپلماسی و پسابرجام است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار گفت: اقدامات دولت اقدامات نظام کارآمد دینی است که به برکت آن روح امید در مردم زنده نگه داشته شد.

وی در پایان گریزی به مسائل شهرستان کنگان زد و با بیان اهمیت و نقش شهرستان صنعتی و استراتژیک کنگان عنوان نمود: مدیریت استعدادهای منحصر به فرد شهرستان کنگان بویژه در حوزه اقتصادی برای توسعه و ترقی این خطه رویکرد دولت تدبیر و امید در این منطقه است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن