بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38768
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 بهمن 95 0:27 ق.ظ

حجت الاسلام محمود محمودی:

مسئولین مشکلات تجار و ملوانان را در چارچوب قانون حل کنند

اختصاصی ثلاث -حجت الاسلام محمود محمودی گفت: مسئولین تلاش کنند قوانین را در سطح منطقه بومی سازی و از حقوق مشروع مرزنشینان دفاع کنند.

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت روز جهانی گمرک افزود: احصاء مشکلات قشر تجار و ملوان و حل مشکلات آنها در چارچوب قوانین مدون می تواند مانع قاچاق و ورود کالای ممنوعه به بندر شود.
وی بیان نمود: البته مسئولین تلاش کنند قوانین را در سطح منطقه بومی سازی و از حقوق مشروع مرزنشینان دفاع کنند.
خطیب جمعه در بخش دیگر با اشاره به سالروز برجام گفت: داوری در خصوص برجام بایستی بدور از افراط و تفریط باشد.
وی ادامه داد: زیر سوال بردن و انتقاد دور از انصاف و از سویی دیگر غلو درباره برجام ناصحیح است.
امام جمعه افزود: واقعیت این است که ما در برابر برخی دستاوردها، چیزهای زیادی را از دست دادیم که کاهش سانتریفیوژ از ۲۰ هزار به ۵ هزار و کاهش اورانیوم غنی سازی شده از ۲۰ درصد به سه درصد و عدم حذف تحریم های بانکی از جمله آنهاست.
وی با بیان اینکه تبلیغ و مانور بیش از حد برخی مسئولین شائبه تبلغات انتخاباتی را بیشتر می کند گفت: مردم بایستی دستاوردهایی را که مسئولین می گویند در زندگی خود لمس کنند که این کمتر دیده شده است.
محمودی عنوان نمود: آنچه در برجام مهم است این است که ما باید دنبال حذف همه تحریم های ظالمانه و از سویی دیگر مفتضح نمودن چهره آمریکای بدعهد باشیم.
خطیب جمعه در بخش دیگر به تخریب دستگاه قضا اشاره و بیان نمود: تخریب قوه قضائیه و دیگر قوا اقدامی برای ضربه زدن به اقتدار کشور است.
وی افزود: انتظار می رود دستگاه قضا با صلابت و شجاعت مبارزه با فساد را دنبال و ا سوی دیگر مثل همیشه به نقد مشفقانه و منصفانه توجه کند.
امام جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی در طول حیات خود در سنگرهای مختلف خدمات متعددی را به نظام دینی ارائه نمود و امروز نقد ایشان و غلو درباره او از سوی گفتمان های سیاسی امری ناپسند است.
محمودی به اعدام سه جوان انقلابی بحرین اشاره و با محکوم نمودن جنایات آل خلیفه گفت: مثلث شوم آل خلیفه ، آل سعود و انگلیس بعنوان عوامل جنایت در بحرین بایستی محاکمه شوند.
وی به حادثه اخیر در ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشان های کشور و هموطنان اشاره و با تسلیت این حادثه دلخراش گفت: مسئولان مربوطه باید ضمن پیگیری علل حادثه بدنبال اعمال قانون مقاوم سازی و رعایت اصول فنی برای احداث ساختمان های چند طبقه باشند تا شاهد بروز چنین حوادث تلخی نباشیم.
امام جمعه در پایان با محکوم نمودن جنایات وحشیانه علیه مسلمانان میانمار و تاکید بر لزوم اتحاد امت اسلام گفت: جای تاسف است جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر نسبت به این قتل و عام وحشیانه سکوت خفت بار پیش روی گرفته اند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن