بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38883
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 بهمن 95 9:06 ق.ظ

نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان به کار خود پایان داد+ تصاویر

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی از جمله ناجا، سازمان بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کمیته امداد و سازمان بهزیستی فعالیت‌ها و اقدامات ترویجی، تسهیلی و اجباری مرتبط با نمایشگاه را در معرض دید بازدید کنندگان و علاقمندان گذاشتند. برهمین اساس، نمایشگاه‌ دوره‌ای پیشگیری […]

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی از جمله ناجا، سازمان بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کمیته امداد و سازمان بهزیستی فعالیت‌ها و اقدامات ترویجی، تسهیلی و اجباری مرتبط با نمایشگاه را در معرض دید بازدید کنندگان و علاقمندان گذاشتند.
برهمین اساس، نمایشگاه‌ دوره‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل های مردمی به ویژه انجمن‌های مردم نهاد و با محوریت پیشگیری از اعتیاد و شعار «نه به اعتیاد» در راستای سند جامع پیشگیری از مواد اعتیاد آور ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری به همت و مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرمنطقه ویژه پارس به مدت چهار روز برگزار شد.
برپایه این گزارش، غرفه مشاوره، کارگاه تخصصی پیشگیری از اعتیاد، ایستگاه سلامت و ورزش از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،‌ نخستین نمایشگاه «نه به اعتیاد» در هفتم دی ‎ماه در شهرستان عسلویه آغاز بکار کرد و  این نمایشگاه بصورت دوره ای تا فروردین ۹۶ هر ماه در یکی از شهرستان‌های کنگان، دیر و جم استان بوشهر برگزار می‌شود

.


اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 8
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 7
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 6
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 5
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 4
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 3
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 2
اختتامیه نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان کنگان 1

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن