بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38892
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 بهمن 95 7:17 ب.ظ

شروع نمایشگاه اختصاصی کتاب در پتروشیمی جم

ثلاث- نمایشگاه اختصاصی کتاب شرکت پتروشیمی جم با حضور جمعی از مدیران شرکت گشایش یافت و تا ۱۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، نمایشگاه اختصاصی کتاب شرکت پتروشیمی جم با حضور جمعی از مدیران شرکت در شهرک خلیج فارس (سرای شادی) آغاز به کار کرد و تا ۱۶ اسفند همه روزه در نوبت صبح از ساعت ۹تا ۱۲ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲  ادامه خواهد داشت.
شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با برگزاری چندین نمایشگاه کتاب در سطح منطقه پارس جنوبی این بار با تهیه و ارائه حدود ۷۰۰۰ عنوان کتاب از ۱۵۰ ناشر برتر ایران به عنوان پیمانکار نمایشگاه اختصاصی کتاب شرکت پتروشیمی جم به مدت یکماه فعالیت خواهد کرد.
پرسنل شرکت های پتروشیمی جم، جم صنعتکاران و پلی پروپیلن می توانند با ارئه کارت ملی از بن کارت مصوب خود که در اختیار آنان قرار می گیرد استفاده نمایند.
نمایشگاه اختصاصی کتاب شرکت پتروشیمی جم با رویکرد علمی، فرهنگی و به منظور آشنایی پرسنل و خانواده ها با کتاب های چاپ جدید و گوناگون با عناوین مختلف، برپا شده است و ناشران مختلفی محصولات خود را برای رده های سنی متفاوت، عرضه نموده اند که برای پرسنل شرکت پتروشیمی جم و خانواده های آن ها تخفیف مناسبی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی جم همه ساله در ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری نمایشگاه اختصاصی کتاب می کند و ناشران شاخصی را جهت حضور در این نمایشگاه دعوت می نماید.
برچسب ها: ,

نظرات

  1. محمد says:

    بسیار عالی
    اگر در اختیار مردم عادی هم قرار میگرفت بسیار خوب بود

  2. سعید says:

    تکلیف اونایی که تلگرام نداشتن و طریقه خرید رو مطلع نشدن و از بن کتاب امسال استفاده نکردن چی میشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن