بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38941
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 بهمن 95 9:12 ب.ظ

دستاوردهای سفر نوربخش به جنوب استان:

کلنگ‌زنی چندین طرح و امضاء تفاهم‌نامه توسعه بیمارستان عسلویه

ثلاث- نماینده دیر، کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال سفر ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی به جنوب استان بوشهر چندین طرح از کلنگ زنی شد و نسبت به آغاز دیگز طرح‌ها نیز موافقت‌های خوبی صورت گرفت.

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی با اعلام اینکه رئیس سازمان تامین اجتماعی با دو شیفته شدن درمانگاه این شهرستان موافقت کرد افزود: همچنین مقرر گردید تا زمان ساخت ساختمان مناسب، مکان مناسب‌تری اجاره شود تا امکان خدمات‌دهی بهتری برای مردم فراهم گردد.

الماسی با بیان اینکه نیروهای انسانی مورد نیاز برای شیفت شب این درمانگاه تا دو هفته آینده جذب می‌شوند گفن: مقرر گردید، بودجه مورد نیاز ساخت درمانگاه دیر در اولین جلسه شورای ساخت و ساز تامین اجتماعی به تصویب برسد.

سکینه الماسی ادامه داد: همچنین ساخت ورزشگاه کارگری دیر و ساختمان اداره کار این شهرستان نیز نیز امروز رسماً آغاز شد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، از امضاء تفاهم‌نامه توسعه بیمارستان عسلویه خبر داد و گفت، ۷ ماه پیگیری مداوم و مستمر به نتیجه رسید و در سالروز دهه مبارک فجر کام مردم عسلویه شیرین شد.

سکینه الماسی با بیان اینکه در فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد افزود: پیش از این موافقت شورای راهبردی پتروشیمی‌ها را برای خرید دستگاه MRI و CT-SCAN   را گرفته‌ایم که کمک بزرگی برای بهبود وضعیت درمان شهرستان عسلویه خواهد بود.

نماینده جنوب استان همچنین از صدور دستور برگزاری آزمون منطقه‌ای برای جذب ماما خبر داد و گفت: برای اولین‌بار است که چنین مجوزی در سطح کشور صادر می‌شود و نتیجه آن جذب نیروهای ماما بومی خواهد بود و به محض برگزاری آزمون و اعلام نتیجه بخش زایشگاه بیمارستان عسلویه نیز راه‌اندازی می‌شود.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن