بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38945
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 18 بهمن 95 9:39 ق.ظ

جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان مطرح در کنگان برگزار می‌شود

ثلاث – جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان برجسته کشوری و با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

به گزارش ثلاث ؛ مسئول برگزاری این جشن ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ترویج فرهنگ انقلاب در جامعه، ارج نهادن به شهروندان، توسعه نشاط اجتماعی و… با مشارکت، وحدت و همدلی مردم از اهداف این مراسم است.

محمد عابدی‌زاده تاکید کرد: در همین راستا مجموعه ما با هدف ترویج فرهنگ مهربانی و نوع دوستی اقدام به برگزاری چنین برنامه‌ای در این سطح کرده است که امیدواریم نتیجه لازم به دست آید و این امر به عنوان یک سنت حسنه نهادینه شود.

وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر برنامه‌های فرهنگی مختلفی در شهر به‌منظور نشاط ‌آفرینی اجرا شده است و ما نیازمند ارتقای سرمایه‌های اجتماعی با ایجاد موج پویایی و نشاط در شهر هستیم.

وی گفت: اگر به دنبال توسعه هستیم باید به توسعه اجتماعی توجه شده و بخشی از توسعه اجتماعی در گرو نشاط اجتماعی است.

عابدی‌زاده با بیان اینکه این مراسم با حضور هنرمندان برجسته کشور در کنگان برگزار می‌شود اظهار داشت: شهرستان کنگان در جشن بزرگ انقلاب میزبان هنرمندانی نظیر خانم سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، علیرضا روزگار خواننده مطرح کشور، حسن غلامی مجری و طنز پرداز محبوب استان و جواد عارفی نوازنده چیره دست، ساز ویولن خواهد بود و امیدوار هستیم این مراسم شاد و متنوع در خور شان مردم شهرستان کنگان و به نحو احسن برگزار شود.

به گزارش ثلاث، مجریان برگزاری این مراسم با شعار شاد شوید و ایتام را شاد کنید، قصد دارند تمامی سود حاصل از این مراسم را به نفع ایتام و مستمندان صرف کنند.

وی گفت: این مراسم ۱۹ بهمن ماه راس ساعت ۱۹ در سالن امام خمینی بندر کنگان برگزار خواهد شد و علاقمندان به مشارکت در این امر خیر می‌توانند با خرید بلیط از مراکز مشخص شده در این جشن شرکت کنند.

جشن-انقلاب-کنگان-ثلاث

نظرات

  1. دینا says:

    بلیتش گرونن,,,,,,

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن