بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39001
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 بهمن 95 2:03 ق.ظ

ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان کنگان افتتاح شد

اختصاصی ثلاث- رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان گفت: نبض اقتصاد در دست بازار و نبض بازار در دست اتاق اصناف است و اقتصاد دخیل و موثر در سایر حوزه ها مانند سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش ثلاث، مراسم افتتاح ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان کنگان با حضور فرماندار شهرستان کنگان، امام جمعه، فرمانده سپاه، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان، کسبه، تجار و دیگر ارگان ها برگزار شد.

 عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان  هضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت:   امروز شاهد افتتاح ساختمان اتاق اصناف هستیم که حاصل زحمات و تلاشهای همه جانبه ی هیئت رئیسه های سابق بوده ، بر خود لازم میدانم از این عزیزان حاج محمد اسیری ، جناب آقای منفرد ، حاج حسن غفاری و کلیه عزیزان تقدیر و تشکر کنم. همچنین از هیئت رئیسه کنونی اتاق که تمام تلاش خود این چند ماهه اخیر برای اتمام و افتتاح این پروژه نموده اند جناب آقایان حاج حمزه طهماسبی کنگانی ، محمد دشتی ، عبدالرضا طهماسبی و حاج محمد اسیری تقدیر و تشکر می کنم.

 وی در خصوص مشخصات این پروژه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با ۱۴۰۰ متر زیر بنا و هزینه ای در حدود ۸۰۰ میلیون تومان ساخت شد است.

کرمی اظهار داشت: اگر بخواهیم در خصوص اهمیت جایگاه اتاق اصناف و اتحادیه صنفی سخن بگوییم کافی است بدانیم که سازمان های صنفی متولیان و سازمان دهنده قشری هستند که بیشترین نقش در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی دارند.

وی اضافه کرد: نیک میدانیم که اصناف ، کسبه و بازاریان نقش به سزا در انقلاب اسلامی داشته و دارند.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان گفت: نبض اقتصاد در دست بازار و نبض بازار در دست اتاق اصناف است و اقتصاد دخیل و موثر در سایر حوزه ها مانند سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است. متقابلاً بر این باوریم که سایر بخش های جامعه بر بازار و حوزه اصناف موثراند علی الخصوص  بخش دولتی ، ادارات و نهادهای حاکمیتی از این رو این بخش هم میتواند مشوق و تسریع دهنده بخش اصناف باشد و هم میتواند عامل باز دارنده باشد.

کرمی عنوان کرد: حوزه اصناف و بازاریان از بخش دولتی انتظاراتی دارند و این انتظارات را حداقل های مطالبه گری می دانند، بدین شرح به سمع عزیزان میرساند:

  1. تسهیل در امور گمرکی اعم از تخلیه و قانونمند شدن ته لنجی .
  2. احداث زیر ساخت های آسان و اختصاص منابع مالی لازم برای توسعه زیر ساخت از جمله اسکله.
  3. حل مشکلات مالیاتی و کاسته شدن فشار مالیات بر دوش اصناف.
  4. تعامل شهرداری و شورای شهر با حوزه اصناف.
  5. همکاری نهادهای دولتی مرتبط در برگزاری جشنواره های فصلی کنگان با مشارکت کسبه شهرستان.
  6. مشاوره با اصناف در خصوص تصمیمات مرتبط با کسبه.

 

IMG_3913 IMG_3944 IMG_3950 IMG_3955 IMG_3922 IMG_3934 IMG_3908 ۴۰۵ ۲۶۰ ۳۰۴ ۴۰۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//

 

 

 

نظرات

  1. شرق says:

    ادرسش کجاست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن