بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39071
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 بهمن 95 10:49 ق.ظ

فرماندار کنگان:

ورزش کنگان متحول می‌شود/ کشتی‌گیر بین المللی مربی تیم کشتی کنگان شد

ثلاث – فرماندار کنگان گفت: با تحولات انجام گرفته در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان، سال‌های آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه‌های مختلف ورزشی خواهیم بود.

به گزارش ثلاث، در نشستی با حضور فرماندار شهرستان کنگان، محمد حاتمی از کشتی‌گیران بین المللی به‌عنوان مربی تمام وقت کشتی کنگان معرفی شد.

فرماندار کنگان صبح چهارشنبه در نشست با محمد حاتمی از کشتی گیران برتر بین المللی گفت: با تحولات انجام گرفته در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان مطمئناً در سال‌های آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه های مختلف ورزشی از جمله ورزش کشتی در کنگان خواهیم بود.

عبدالنبی یوسفی ادامه داد: با توجه به تحولات انجام گرفته در حوزه های مختلف از جمله صنعت و همچینین دارا بودن زیر ساخت‌های لازم برای میزبانی مسابقات کشوری امیدواریم با معرفی این مربی جوان و خوشنام، شاهد حضور ورزش کشتی کنگان در سکو های بالاتر باشیم.

وی از تلاش‌های انجام گرفته در این حوزه مخصوصا از مدیر عامل شرکت سینا صنعت و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی بخاطر حمایت از هیئت کشتی کنگان تقدیر  کرد.

مربی جدید تیم کشتی شهرستان کنگان نیز گفت: آنچه در توان دارم برای پیشرفت کشتی کنگان خواهم گذاشت.

محمد حاتمی گفت: با تلاش و کوشش و ریختن عرق است که می‌توان به قله‌های مختلف و عرصه‌های جهانی دست یافت.

وی با دعوت از علاقمندان ورزش کشتی به همدلی و همکاری گفت: باید از تمام ظرفیت‌های کشتی شهرستان در راستای رشد و توسعه این ورزش استفاده کرد تا دروازه کشتی به روی علاقمندان باز شود.

در پایان محمد حاتمی قهرمان دو دوره جهانی، یک دوره قهرمانی کشور و از شاگردان محمد بنا به‌عنوان مربی تیم کشتی کنگان معرفی شد.

محمد حاتمی مربی کشتی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن