بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39249
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 بهمن 95 3:25 ب.ظ

دفتر سایت خبری ثلاث به زودی در کنگان افتتاح می شود

ثلاث- در نشست هماهنگی جهت افتتاح دفتر سایت خبری تحلیلی ثلاث، مقرر شد، این دفتر رسانه ای تا قبل از پایان بهمن ماه افتتاح شود

در نشست هماهنگی جهت افتتاح دفتر سایت خبری تحلیلی ثلاث، مقرر شد، این دفتر رسانه ای تا قبل از پایان بهمن ماه افتتاح شود.

به گزارش ثلاث، سایت خبری ثلاث از سال ۸۷ کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد.

این سایت که توسط تعدادی از جوانان پر شور و دلسوز پایه ریزی شده بود، با سختی فراوان و تحمل هزینه های گزاف، این مجموعه را به دور از وابستگی سیاسی و فقط با شعار ولایتمداری و مردمداری کار خود را تا به امروز ادامه داد.

امروز در ایام الله دهه مبارک فجر و پس از حدود هشت سال از فعالیت سایت ثلاث با همکاری بازاریان کنگان در حال بازگشایی دفتر خود در سطح شهر کنگان می باشد.

شب گذشته تعدادی از بازاریان شهر کنگان، نشستی را در جهت هماهنگی برای افتتاح دفتر سایت خبری تحلیلی ثلاث در محل ذکر شده برگزار کردند.

در این نشست، عیسی کرمی رییس اتاق اصناف شهرستان کنگان ضمن تبریک ایام دهه فجر به ایراد سخن در مورد اهمیت و جایگاه رسانه در منطقه پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه کنونی ثلاث گفت: در حال حاضر با توجه به تلاش قابل تحسین جوانان مجموعه ثلاث، اعتماد و ارتباط خوبی میان این رسانه و مردم و مسولین برقرار است و این موضوع حاصل زحمات شبانه روزی دست اندر کاران این رسانه و صداقت و همت انهاست.

کرمی که خود روزگاری نماینده و خبرنگار روزنامه کیهان در منطقه بوده است، گفت: حال که نقش ثلاث به این مرتبه و جایگاه رسیده، توقع می رود که این رسانه جا افتاده، به مسایل و مشکلات مردم بیش از پیش بپردازد تا انشالله به عنوان یک رسالت درست و مثبت بتواند ان را به انجام برساند و ما نیز از این رسانه حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان عنوان کرد: پرداختن به مسائل مردم می تواند حمایت مردمی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی در پایان، تولد سردبیر ثلاث( مصطفی صفایی ) را که ۲۲ بهمن است، تبریک گفت و برای این فعال اجتماعی و فرهنگی با سابقه، ارزوی سلامتی و موفقیت نمود.

جلیل صفایی نماینده تجار کنگان نیز در این نشست صمیمی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ثلاث امروز به عنوان یک رسانه قوی محسوب می شود.

وی افزود: از انجایی که رسانه ثلاث، اعتبار بالایی دارد، توقع  می رود که ثلاث این اعتبار و تاثیرگذاری را بیشتر به سمت دفاع از حق مردم بگذارد. مسایل و مشکلات مردم باید به شکل جدی تر و بیشتر توسط ثلاث انعکاس داده شود.

وی تصریح کرد: کنگان نباید حیاط خلوت برخی مسولین ناکارامد باشد؛ برای ما قابل قبول نیست که مسولی را جهت کسب تجربه به کنگان بفرستند. 

نماینده تجار کنگان گفت: کنگان شهرستانی مهم و استراتژیک نه تنها در استان بلکه در کشور است و لذا مسولینی که برای این منطقه انتخاب می شوند باید بسیار با تجربه، با انگیزه، کار بلد و متعهد باشد و لذا نقش ثلاث برای روشنگری در این خصوص بسیار مهم است.

وی در پایان از مجموعه ثلاث به عنوان نیروهای دلسوز و موثر منطقه، اعلام حمایت کرد و گفت: بازاریان کنگان از سایت خبری ثلاث حمایت می کنند.

بازاریان دیگر کنگان نیز در این نشست از ثلاث حمایت کرده و خواستار انعکاس بیشتر مشکلات مردم شدند.

مصطفی صفایی سردبیر سایت خبری تحلیلی ثلاث نیز در این نشست، ضمن تشکر از حضور مهمانان و بازاریان و نقش موثر و تعیین کننده آن ها در همه امور، گفت: حضور شما بزرگواران در دفتر  ثلاث، نشان از اعتماد به این مجموعه دارد که این موضوع بار مسئولیت ما و همکارانمان را دو برابر می کند. 

وی افزود: قطعا راه اندازی این دفتر یعنی راه اندازی نخستین پایگاه رسانه ای در جنوب استان بوشهر است و لذا از همینجا آمادگی خود را جهت پوشش اخبار جنوب استان اعلام می داریم.

صفایی تاکید کرد: رویکرد ما با راه اندازی این دفتر، گسترده تر و حساس تر می شود. مسایل و مشکلات مربوط به مردم را با جدیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد. 

وی تصریح کرد: ثلاث یک مجموعه مستقل از جناح های سیاسی است و البته در عین حال با هر دو جناح نیز ارتباط دوستانه دارد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود یک دهه از عمر رسانه ما( ثلاث) می گذرد، هیچگاه با قصد تخریب، مطلبی را علیه شخص، گروه یا نهادی ننوشتیم، زیرا آبروی افراد برایمان بر هر چیز دیگریارجحیت دارد. سعی بر این است که از این پس، بخش نقدهایمان را افزایش دهیم.

سردبیر ثلاث در پایان با تشویق مردم و بازاریان به داشتن روحیه مطابه گری منطقی، از حسن اعتماد بازاریان و اتاق اصناف شهرستان کنگان و مردم به سایت خبری ثلاث تقدیر نمود.

در این نشست رییس اتاق اصناف شهرستان کنگان، خلیل غلامی عضو شورای اسلامی شهر کنگان، مدیران مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ و همچنین برخی کانون های تبلیغاتی و موسسه فرهنگی هنری کنگان نیز حضور داشتند که همگی بر حمایت از ثلاث تاکید نموده و خواستار پرداختن به مسایل و مشکلات مردم از جانب سایت خبری ثلاث شدند. 

گفتنی است مدیر چند فروشگاه که نتوانستند در این نشست حضور یابند نیز حمایت خود را از ثلاث اعلام داشتند.

از نکات جالب این نشست این بود که راس ساعت ۲۱ جلوی درب ورودی دفتر ثلاث، همه با هم به مدت چند دقیقه ندای دلنشین “الله اکبر” را سردادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۰۱۷۰۲۰۹_۲۲۰۷۳۸ (۱)

۲۰۱۷۰۲۰۹_۲۲۳۸۵۱

۲۰۱۷۰۲۰۹_۲۲۴۲۵۴

 

۲۰۱۷۰۲۰۹_۲۱۰۱۱۳

 

 

 

//

//

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن