بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39310
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 بهمن 95 11:45 ب.ظ

فرماندار کنگان خواستار شد:

مردم پیش بینی های لازم را جهت بارش های شدید و احتمالی باران انجام دهند

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان- تجهیزات امدادی برای مقابله با مشکلات بروز بارش های شدید در منطقه فراهم شده است.

بارندگی در کنگان

عبدانبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار ثلاث، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ملت ایران و همگام با ان، مردم شهرستان کنگان با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق نمودند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

وی خصوص وضعیت آمادگى ستاد بحران شهرستان کنگان در مقابله با بارندگى‌هاى احتمالی پیش‌رو به خبرنگار ثلاث گفت: تجهیزات امدادی برای مقابله با مشکلات بروز بارش های شدید در منطقه فراهم شده است.

فرماندار شهرستان کنگان خواستار شد: از مردم شریف شهرستان خواستار همکاری در این زمینه هستیم و انشاءالله پیش بینی های لازم را در این خصوص حتما به عمل بیاورند.

 —

هواشناسی کشور و استان، اخطاریه هایی مبنی بر بارش های شدید ظرف یکی دو روز آینده در منطقه و احتمال بروز خطرات احتمالی را به مردم اعلام داشته است.

نظرات

  1. ربیعی says:

    تقریبا از ده روز قبل همه خبر داشتند که سامانه بارشی خواهد رسید با استفاده از کارشناسان و ایجاد سدهای موقت در مسیر رودخانه های فصل از ابتدای مسیر هم می شد میزان آب جاری در رودخانه ها کاهش داد هم به منابع آب زیر زمینی افزایش داد – با افزایش آگاهی از همه مردم می بایست دعوت می شد که در این امر مهم یاری نمایند.
    مسیر رودخانه ها تمیزکاری و تقویت شود مسیر های منتهی به دریا در شهر همیشه مشکل داشت می شود که کاناهای کمکی موقت ساخت تا مانند ماه گذشته، محله های ساحلی زیر آب نروند
    امیدواریم که حادثه اتفاق نیفیتد. ولی همیشه هزینه پیشگیری کمتر از هزینه های بعدی است.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن