بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39394
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 بهمن 95 9:29 ب.ظ

فرماندار کنگان در گفتگو با ثلاث:

محورهای مسدود جنوب شهرستان کنگان به جم و گله دار، سریعا بازگشایی شد/ تا پایان هفته در حالت آماده باش هستیم

اختصاصی ثلاث- دو محور مواصلاتی در جنوب شهرستان کنگان به سمت جم و گله دار که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد

 

IMG_20170213_210830

عبدالنبی یوسفی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کنگان در خصوص آخرین وضعیت بارندگی هایی شهرستان تا ساعت ۱۹ روز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ ، به خبرنگار ثلاث گفت: امروز کل نیروهای ستاد مدیریت بحران در حال آماده باش کامل بودند و تدابیر لازم برای اتفاقات پیش بینی شده اندیشه شده بود.

وی در خصوص خسارات ایجاد شده ناشی از بارش های دیشب تا کنون در شهرستان کنگان گفت: بجز چند مورد ریزش جاده ای، خسارت خاص دیگری نبوده است که آن هم در کوتاه ترین زمان، برطرف شده است.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: ریزش کوه، ناشی از بارش های اخیر در مسیرهای سیراف به جم و شیرینو به گله دار اتفاق افتاده بود که توسط نیروهای آماده باش آن مناطق، هر دو مسیر بازگشایی شده است.

یوسفی اضافه کرد: ظاهرا طبق پیش بینی هواشناسی، بارندگی ها تا انتهای هفته، ادامه خواهد داشت و لذا باید هر لحظه این آمادگی برای امداد رسانی و خدمات دهی وجود داشته باشد هرچند مردم نیز باید پیش بینی های لازم انجام دهند.

وی میزان بارندگی شهرستان کنگان را طی تاریخ ۲۵ بهمن ( تا ساعت ۱۹ ) ، بیش از ۴۰ میلی متر عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کنگان در خصوص احتمال تعطیلی مدارس شهرستان کنگان در روز سه شنبه اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است و منتظریم تا پس از هماهنگی با هواشناسی مبنی بر شرایط جدید جوی، مراتب را تا قبل از ساعت ۶ صبح سه شنبه تصمیم گیری کنیم. در صورت رسیدن به جمع بندی، مبنی بر تعطیلی مدارس، موضوع را از طریق آموزش و پرورش شهرستان، رسانه ها و خود مدیریت ستاد بحران به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن