بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39574
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 بهمن 95 7:24 ق.ظ

۵ نشانه‌ای که می‌گوید گوشی‌هوشمند خود را بیش از همسرتان دوست دارید!

ثلاث- طولانی‌ترین رابطه عشقی من تا به امروز دو و نیم سال بوده. یه عشق بی قید و شرط بود که منو به دیوونگی کشونده بود، یه رابطه شدید که اغلب اوقات بهم ریخته بود ولی آخرش باعث می‌شد قوی‌تر بشم. البته باید بگم که منظورم گوشی گوگل نکسوس ۵ که همیشه کنارم بود؛ ولی همونطور که خودتون می دونید، مجبور شدم آخرای سال ۹۴ راهمو ازش جدا کنم.

همانطور که می‌دانید چند روز پیش ولنتاین بود. اگرچه این روز جشنی برای بزرگداشت عشق و عاشقی است، با این حال یک فرصت عالی هم به ما می‌دهد که بفهمیم بیشتر به همسرمان وابسته‌ایم یا گوشی‌هوشمندمان.
تعداد زیادی از مردم با دور بودن از گوشی‌هوشمند خود مشکل دارند، حتی اگر واقعاً به آن نیازی نداشته باشند. به نظرتان بیشتر به گوشی‌هوشمند خود وابسته‌اید یا شریک زندگیتان؟ اینجا چند نشانه هستند که می‌توانید بررسی کنید.
 

۱٫ زمان بیشتری را با گوشی‌هوشمند خود می‌گذرانید
شرکت Deloitte سالانه یک نظرسنجی جهانی در بین مصرف کنندگان موبایل برگزار می‌کند و همواره این نتیجه به دست می‌آید که مردم نمی‌توانند گوشی خود را کنار بگذارند. یک مطالعه توسط گروه TNS در سال ۲۰۱۵ آشکار کرد که افراد بین ۱۶ تا ۳۰ ساله بطور متوسط ۳٫۲ ساعت از زمان خود را با گوشی‌هوشمند خود می‌گذرانند، یعنی تقریباً یک روز کامل در یک هفته.
بنابراین، اگر همسرتان از اینکه همیشه با گوشی خود هستید شکایت می‌کند یا فقط به این خاطر که می‌خواهید زمان مفید بیشتری را صرف بالا بردن رتبه خود در کلش آف کلنز بگذرانید، مهمانی شامی که دعوتید را کنسل می‌کنید، شاید زمان آن رسیده که رابطه خود را دوباره بسنجید.


هیچ چیز بهتر از یک صبحانه خوب با گوشی‌هوشمند نیست.

۲٫ قبل از گفتن صبح بخیر گوشی خود را روشن می‌کنید
خب، زمان آن رسیده که روراست باشید و این سؤال را صادقانه جواب بدهید: وقتی صبح‌ها بیدار می‌شوید اولین کاری که می‌کنید چیست؟ اگر جوابتان این است که “به گوشیم نگاهی میندازم”، پس کاملاً ثابت شده که عاشق گوشی خود شده‌اید. ولی ناامید نباشید، چون تنها نیستید. حدود ۶۰ درصد از دارندگان گوشی‌هوشمند تا حدود یک ساعت بعد از بیدار شدن سراغ گوشی خود را می‌گیرند.


خیلی سخته، نمیتونم از موبایلم دست بکشم!

۳٫  به گوشی خود بیشتر هدیه می‌دهید
به طور کلی روز ولنتاین یک فرصت برای هدیه دادن به شریک زندگیتان است. یعنی به طور کلی هیچ چیز نمی‌تواند شما را از هدیه دادن در تمام طول سال منع کند.
اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که بیش از همسرتان به گوشی هوشمند خود هدیه می‌دهید، مثل قاب محافظ، هدفون یا لوازم جانبی دیگر، پس یک مشکل بزرگ دارید. ولی باز هم نگران نباشید، این مشکلی است که زوج‌های زیادی تجربه می‌کنند. ولی حالا که فهمیدید می‌توانید برای آن کاری کنید، نه؟


هیچ کادویی برای گوشی عالی نیست!

۴٫ هرگز شارژ کردن گوشی را فراموش نمی‌کنید اما سالگرد ازدواجتان را…
این اتفاق می‌تواند برای افرادی که حواس پرت هستند یا آن‌هایی که در حفظ کردن تاریخ‌ها مشکل دارند بیفتد. ولی مشکلات زیادی به دنبال خود دارد. اگر هرگز فراموش نمی‌کنید که گوشی خود را شارژ کنید، اما سالگرد ازدواج یا تولد فرزندتان را فراموش می‌کنید، به احتمال زیاد توسط همسرتان کشته شوید!
یک پیشنهاد برای آن‌هایی داریم که مسحور گوشی خود شده و نمی‌خواهند فقط یک زندگی دو نفره با گوشی خود داشته باشند: یک هشدار یادآوری کننده برای مراسم‌های مهم روی تقویم گوشی خود فعال کنید و اینطور مشکلتان حل می‌شود. هیچ کس هم مشکل فراموشی‌تان را نخواهد فهمید!


آره، همزمان عاشق همسر و گوشی‌هوشمند شدن هم ممکنه!

۵٫ از زندگی دوستان خود بیشتر می‌دانید
اغلب، در مورد وضعیت دوستان خود (یا حتی آن‌هایی که لزوماً دوستتان نیستند) بیشتر از وضعیت عاطفی همسر خود که روبروی شما نشسته و سعی دارد با شما حرف بزند، می‌دانید. برای گوش دادن به او وقت بگذارید- ممکن است حرف‌هایش در مورد مسئله مهمی در رابطه‌تان باشد.


“دوستم میخواد روز شنبه به کنسرت بره”

پس، فکر می‌کنید بیشتر از همسرتان عاشق گوشی هوشمندتان باشید؟ به نظرتان نشانه دیگری هم هست که ما فراموش کرده باشیم؟

منبع: androidpit

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن