بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39717
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 2 اسفند 95 4:36 ب.ظ

یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در پتروشیمی جم

ثلاث- یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی صبح امروز با حضور متخصصان داخلی و خارجی در حوزه پایش وضعیت و عیب یابی در سالن آپادانا شرکت پتروشیمی جم گشایش یافت.

 به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی در سالن آپادانا پتروشیمی جم با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در این حوزه، اساتید و دانشجویان سراسر کشور صبح امروز به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

مهندس علی اکبر حسینی دبیر کنفرانس با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس ها در کشور و منطقه های صنعتی اهداف این همایش را به شرح زیر احصا کرد:

۱_ توسعه فرهنگ و دانش فنی نگهداری و تعمیر بر مبنای وضعیت

۲_ معرفی روش های نوین پایش وضعیت و کاربرد آن در صنایع

۳_ بکارگیری روش های مختلف عیب یابی

۴_ ارتقای دانش پایش وضعیت و نگهداری و تعمیر پیش بینانه 

۵_ تبادل تجارب در بخش های صنعتی و دانشگاهی 

 این کنفرانس دو روزه به همت شرکت پتروشیمی جم، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعت نفت و انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با همکاری شرکت زیمنس، خدمات مهندسی استاک، البرز تدبیرکاران، پارسی تک، مهندسی ارتعاشات بهروش، تجهیزات آزمونهای غیر مخرب پیشرفته، پرس صانکو، مدیریت تولید برق شازند، مدیریت تولید برق شهید رجایی، فولاد خوزستان، فاتح صنعت و وزارت علوم کیمیا برگزار می شود.

در حاشیه کنفرانس شرکت های مختلف داخلی و خارجی آخرین دستاورد های خود را در حوزه پایش وضعیت و عیب یابی در معرض دید شرکت کنندگان این کنفراس قرار می دهند.

یازدهمین-کنفرانس-تخصصی-پایش-وضعیت-و-عیب-یابی-در-پتروشیمی-جم

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن