بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39896
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 6 اسفند 95 3:48 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

تعیین اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی توسط نمایندگان مجلس به دور از سهل انگاری باشد

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: مراسم عزاداری و پیاده روی عزاداران فاطمی باید با عظمت هرچه تمام برگزار شود

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و تعیین اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حساسیت و دقت لازم افرادی را بعنوان نظارت تعیین کنند تا اجازه ورود افراد ناباب به شوراها را ندهند.
وی افزود: اگر در این زمینه سهل انگاری شود و خدایی ناکرده افرادی که از نظر تقوا و دینداری و امانتداری و دست پاکی ضعیف و مسئله دار باشند ، هم اعضای نظارت و هم نمایندگان بایستی در برابر مردم و در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشند.
خطیب جمعه با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:ئ ایام فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود.
محمودی عنوان نمود: مراسم عزاداری و پیاده روی عزاداران فاطمی باید با عظمت هرچه تمام برگزار شود.
خطیب جمعه در فراز دیگر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیل زدگان و مسئله ریزگردها در جنوب کشور بویژه خوزستان بیان نمود: به فرموده معظم له مسئولان موظف به رسیدگی به مشکلات و چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم خوزستان و دیگر مناطق کشورند.
وی به فرمایشات رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره و عنوان نمود: به تعبیر امام المسلمین کمرنگ شدن حمایت از آرمان مقدس آزادی قدس شریف مهمترین هدف فتنه ها و جنگ های داخلی تحمیلی در منطقه است.
محمودی خاطر نشان ساخت: مقاومت تنها راه نجات فلسطین و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر دشمنان است.
امام جمعه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر بنک ، سیراف و کنگان در روزهای آینده و تجلیل و تقدیر از همه دست اندرکاران یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا تداوم زنده نگه داشتن قیام سرخ حسینی و تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه است.
محمودی به تغییرات اخیر در ساختار مدیریتی شهرستان ، با تقدیر از خدمات مسئولین سابق بویژه معاون عمرانی فرماندار و آرزوی توفیق برای مسئولین جدید اظهار امیدواری کرد: مسئولین منصوب شده با جدیت و تلاش مضاعف و شناسایی خلاء ها به حل مشکلات مردم اهتمام ورزند.
تجلیل از فقیه مجاهد آیت الله فاضل لنکرانی (ره) ، گرامیداشت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ، گرامیداشت روز بنیاد مستضعفان و تقدیر از تلاش های نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی در واگذاری اسناد زمین های مردم به آنها و انتقاد از اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا و اقدامات جنایت کارانه صهیونیست ها و آل سعود از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن