بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39916
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 9 اسفند 95 1:53 ق.ظ

ریپورتاژ آگهی

مرکز خرید آفتاب در بندر کنگان افتتاح می شود

اختصاصی ثلاث- به همت بخش خصوصی، روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ، مرکز خرید آفتاب در بندر کنگان افتتاح می شود.

به گزارش ثلاث، فروشگاه ها و مراکز خرید می توانند رونق و پویایی اقتصادی و حتی اجتماعی یک شهر یا منطقه را به طور چشمگیری افزایش دهند.

در این میان نهادهای دولتی مرتبط با بازار نیز چنانچه نقش حمایتی خود را به شکل مطلوب و موثر بازی کنند، همه در این چرخه منتفع خواهند شد. بازار نقشی اساسی را در جامعه دارد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

بندر کنگان در نقطه جنوبی استان، روز دو شنبه ۹ اسفند ۹۵ ( بعد از اذان مغرب) شاهد افتتاح مرکز خرید دیگری بنام *آفتاب* در نقطه ساحلی خواهد بود.

مرکز خرید آفتاب با مالکیت و مدیریت برادران ایزدی اداره می شود.

علی ایزدی مالک و مدیر مجتمع آفتاب در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: مرکز خرید آفتاب با ۸۰۰ متر مربع متراژ، عرضه کننده محصولات غذایی، پوشاک، برقی، آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی و غیره خواهد بود.

 

ایزدی اظهار داشت: ۱۷نفر در فاز اول این مرکز خرید بکار گرفته می شوند و در آینده با شروع فاز دوم به ۲۵ نفر خواهد رسید.

مدیر مرکز خرید آفتاب گفت: طبعا با افزایش مراکز خرید، گردشگران تمایل بیشتری به حضور در کنگان خواهند داشت. با زیاد شدن گردشگر برای تفریح و خرید، تقاضا و بعد از آن کسب و کار رونق بیشتری پیدا میکند.

 

مرکز خرید افتاب نیز به مانند مرکز خرید خلیج فارس از مشاور اقتصادی و البته بومی بنام مهندس عباس قاسمی بهره میبرد که علاوه بر بحث بازاریابی، تدریس موضوع مشتری مداری به کارکنان مرکز خرید مذکور را نیز انجام می دهد.

 

آدرس مرکز خرید آفتاب: کنگام، خیابان ساحلی، محله خمینی آباد، واقع در مجتمع سان سنتv

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن