بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39921
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 اسفند 95 6:06 ب.ظ

توقیف شناور حامل محموله قاچاق ۶۳میلیاردی در کنگان

ثلاث – فرمانده دریابانی استان بوشهرگفت:شناور حامل کالای قاچاق به ارزش ۶۳میلیارد و ۸۸۵میلیون ریال توسط عوامل این فرماندهی شناسایی و توقیف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهرگفت:شناور حامل کالای قاچاق به ارزش ۶۳میلیارد و ۸۸۵میلیون ریال توسط عوامل این فرماندهی شناسایی و توقیف شد.

 

به گزارش ثلاث، روابط عمومی فرماندهی دریابانی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از سردار قلندر لشکری اعلام کرد: ماموران پایگاه دریابانی کنگان در راستای تشدید اقدام های کنترلی، حفظ و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا با بهره گیری از منابع اطلاعاتی در عملیاتی موفق به شناسایی و توقیف یک فروند موتور لنج باری شدند.
وی ادامه داد:با توقیف شناور و بررسی محموله در حضور نماینده گمرک و رییس تعاونی لنجداران محموله یادشده شامل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق و ممنوعه شامل سیگار و لوازم خانگی توقیف و تحویل نماینده گمرک کنگان شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: سرنشینان شناور یادشده کالای خود را از کشور امارات متحده عربی بارگیری و مترصد موقعیت مناسب برای تخلیه غیرقانونی کالا در خورهای غیر مجاز این استان بودند.
لشکری گفت: در این زمینه پنج نفر قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن