بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39925
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 اسفند 95 11:50 ب.ظ

شهردار جدید کنگان در گفتگو با ثلاث مطرح کرد:

اولویت برنامه هایم پروژه های نیمه تمام، بهبود و توسعه فضاهای تفریحی گردشگری خواهد بود

اختصاصی ثلاث- شهردار جدید کنگان گفت: اولویت برنامه هایم پروژه های نیمه تمام، بهبود و توسعه فضاهای تفریحی گردشگری، مقوله ورزش و جوانان و ساماندهی معضل ترافیک خواهد بود.

به گزارش ثلاث، اکبر پاریابی شهردار جدید کنگان در نخستین مصاحبه خود با سایت خبری تحلیلی ثلاث، گفت: برنامه ما در ابتدا رفع و رجوع  مواردی است که پس از بارندگی های اخیر باعث بروز مشکلاتی مانند ایجاد چاله چوله ها، جمع شدن نخاله ها در برخی از مناطق شهر، لکه گیری مناطق آسیب دیده و تخریب شده آسفالت ها شده است.

وی اظهار داشت: اولویت برنامه های کلان ما، اتمام پروژه های نیمه تمام است. معضل ترافیک شهر را سامان خواهیم داد؛ فضاهای تفریحی و گردشگری را برای مردم، بهبود می بخشیم و توسعه خواهیم داد.

شهردار کنگان عنوان کرد: انشاءالله و به همت همه مردم و مسئولین، کنگان را به یکی از بزرگ ترین مناطق گردشگری کشور ( در کنار صنعت نفت) تبدیل خواهیم کرد.

پاریابی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعاملات بسیار خوبی از قبل با نهاد ها و سازمان های مختلف داشته ام، سعی می کنم که آن را تقویت کرده تا مردم نیز از این تعامل و هماهنگی نیز بهره مند شوند تا کارها تسهیل و تسریع شود.

وی گفت: از مردم درخواست داریم اندکی صبر و حوصله به خرج دهند و ما را با پیشنهادات و انتقادهای سازنده راهنمایی نمایند.

شهردار کنگان اضافه کرد: شهروندان گرامی در این راستا می توانند نظرات خود را روی سایت شهرداری کنگان ارسال کنند تا ما بتوانیم از تک تک نظرات ارسالی بهره مند شویم.

پاریابی از راه اندازی خط تلگرام و واتس آپ برای شهرداری کنگان در همین هفته خبر داد و افزود: این کار نیز در راستای گرفتن نظرات و پیشنهادات مردم انجام خواهد شد. مردم حتی می توانند با تهیه عکس از مواردی که به نظرشان نیاز به پیگیری شهرداری دارد، برای ما ارسال نمایند. به هر حال ممکن است به خاطر مشغله کاری نتوانیم تمام نقاط شهر را به خوبی ببینیم ولی این مردم هستند که با نگاه تیزبین خودشان می توانند ما را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

وی گفت: در این زمینه از سایت خبری ثلاث نیز انظار می رود با شهرداری کنگان جهت انعکاس مطالبات ( مرتبط ) شهروندان از شهرداری و فعالیت های انجام شده ای نهاد، همکاری کند.

شهردار کنگان عنوان کرد: از همین جا اعلام می کنم که نیازمند مشارکت و همفکری و پیشنهادات شهروندان گرامی برای توسعه و زیباسازی کنگان هستیم. بجای چوب لای چرخ شهرداری گذاشتن( که برخی از افراد انجام می دهند) می توان با تعامل و همفکری سازنده، گامی مثبت را به نفع شهر برداریم و اگر در این زمینه به همدیگر کمک نکنیم، شهر و همه کسانی که در ان زندگی می کنند متضرر می شوند.

پاریابی تصریح کرد: امروز اگر می بینید این شهر با تاخیر فراوان صاحب شهردار شده است، دلیل آن سنگ اندازی یک سری از افراد است. در این مدت( نبود شهردار)، فرصت های زیاد و خوبی برای این شهر در زمینه توسعه و اخذ امتیاز از بین رفته است که هیچ کدام از آن افراد نیز در حال حاضر پاسخگوی ان نیستند و این افراد حداقل پاسخگوی وجدان خود باشند.

وی در ادامه گفت: در بحث ورزش و جوانان هم وقت خواهیم گذاشت و هم هزینه ( که در واقع سرمایه گذاری است) خواهیم کرد تا شهری با نشاط، جامعه ای سالم و مردمی ورشکار و فعال داشته باشیم و این موضوع به صورت ویژه در سر لوحه برنامه هایم قرار داده ام.

شهردار کنگان گفت: قطعا برای توسعه شهر کنگان از تمام وجود مایه خواهیم گذاشت. برای انجام هر کاری نظر مشاورین متخصص، با تجربه و دارای کارنامه را در ابتدا خواهیم گرفت و حتی ذز جاهایی که نیاز باشد نیز از نظر عموم شهروندان استفاده خواهیم کرد.

پاریابی در پایان گفت: از عبدالله حسینی کنگانی شهردار سابق نیز بابت تلاش های چندین ساله ایشان به عنوان شهردار کنگان کمال قدردانی را به عمل می آورم.

پایان بخش اول مصاحبه با شهردار جدید کنگان//

 

در مصاحبه بعدی ثلاث با شهردار کنگان، موضوع میدان وسط شهر و نظرات مردم، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

نظرات

  1. ابراهیم says:

    از اقای اکبر پاریابی بعنوان شهردار باید حمایت کرد تا شهری آباد و درخورد شاًن شهروند داشته باشیم

  2. محمدزاده says:

    جناب آقای پاریابی،پروژه ناتمام کوچه شهید محمدی کوزه گری نیز یادتون نره لطفا.چون ده ساله،شدید دنبال شورا بودیم و نهایتا فرماندار.خواهش میکنم فراموش نفرمایید

  3. همشهري says:

    با سلام.
    ضمن آرزوی موفقت برای شهردار جدید…انشاله آنجناب با کمک همه مسئولین دلسوز شهر همت مضاعف نمایند تا چهره شهر را از این حالت خسته و بی روح خارج نمایند. صادقانه و بدون غرض عرض نمایم که واقعا وضعیت مبلمان شهری کنگان خیلی بد و نامناسب هست..بجز یکسری مراکز خرید چیز خاص دیگری در شهر نداریم..وضعیت شهرکهای شرقی کنگان نابسامان است..اکثر معابر خاکی است.فضای تفریحی و پارکها خیلی در سطح پایینی هستند.جای تفریحی جالبی در شهر نیست..واقعا ادم مهمان براش بیاید نمیداند کجا باید ببردشان؟!!جای خاص و تاپی در شهر نیست.کل شهر خلاصه شده به بلوار اصلی..و چند خیابان کوچک..باید خیابانهای شهرکها اباد شوند چند میدان شیک و زیبا با ابنما در شرق و جنوب شهر احداث شود..میدان وردوی شهر بسیار نازیباست!و نیز میدان وسط شهر هم میشد بهتر از اینها طراحی کرد..انشااله با همت همه شهر رو به ترقی و پیشرفت روزافزون بگذارد.یک پیشنهاد هم داشتم اگر امکانش باشد یک کانال ارتباطی در فضای مجازی با شهردار محترم ایجاد شود تا صاحبنظران و دلسوزان شهر بتوانند به راحتی پیام و پیشنهادات خود انتقال دهند..

  4. وحید حیدری says:

    سلام.لطف بزرگی که میتونید بکنید جمع آوری دس انداز های متعددی که مثل قارچ روزانه سر از اسفالت بلوار خسته و از بین رفته امام داره سر بلند میکنه…متاسفانه در زمان خراب بودن چراغ های راهنمایی شاهد روان تر بودن ترافیک در بلوار امام هستیم..که خود جای سوال داره؟به راستی کدام یک از چهار راه های تعیین شده جهت نصب چراغ های راهنمایی به واقع چهارراه میباشند؟ بهتر نیست به جای هزینه کردن در تهیه و ساخت دست انداز ها، با نصب دوربین کنترل سرعت در بلوار ها فضای زیباتری خلق کنیم…بهتر نیس بیشتر به فکر فضای سرانه فضای سبز شهر خود باشیم..چرا هنگام دادن پروانه ساخت به مالکان با اهدا یک نهال و پیشنها کاشت نهال در محدوده پیاده رو های ملک آنان نیستیم..کاااااش نصف هزینه های دریافتی پروانه های ساختمانی در محدوده خود ساختمان ها و خود شهرک ها هزینه میکردیم…فقط فکر خالی کردن جیب مردم نباشیم…یه مقدار به فکر زیبایی و مبلمان شهری شهر خود باشیم…

  5. وحید حیدری says:

    چرا نظر من ثبت نکردید؟

  6. سعيد says:

    سلام.
    ثلاث عزیز این خطابه را به یاد بسپار و در سالگرد آن قول های ارائه شده را پیگیری کن.
    مردم از وعده وعید به ستوه آمده اند، خواهشا آستین ها را بالا بزنید.
    اتوبان را راه اندازی کنید که از ترافیک خسته شدیم…

  7. احسان says:

    با سلام و خسته نباشید
    به استحضار شهردار گرامی می رساند که دیوار چینی اطراف گلزار شهدا رو خواهشاً به اتمام برسانید.
    ممنون میشم

  8. شهروند كنگانى says:

    لطفا.خواهشا.عاجزانه از شهردار خواستاریم که اسفالت ها از جمله ورودى شهر از سمت جاده عسلویه که ابروى شهر رو جلوى هر بنى بشرى میبره و اسفالت خیابان ساحلى رو مجددا اسفالت کنید این اسفالت مال سالها پیشه.ودیگرى اینکه بلوار ورودى شهر رو چهارتا چراغ بهش وصل کنید این درختان رو هرس کنید چهارتا چمن کارى کنید

  9. شهروند says:

    واقعا.دو تا خیابان اصلى که نداریم یکى ورودى شهر یکى هم ساحلى

  10. یحیی says:

    سلام. خدمت شهردار محترم .فکری هم به حال آسفالت کردن خط محرم بکنید.با تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن