بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39938
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 12 اسفند 95 7:07 ق.ظ

هفت شهید گمنام با استقبال مردم و مسئولان، وارد استان شدند + تصاویر

ثلاث-عصر دیروز و با حضور مسئولان استان و فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های جم و عسلویه  ۷ شهید گمنام از فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم؛ طبق برنامه اعلام شده، این ۷ شهید در شهرستان های جم، عسلویه و دیر تشییع و دفن می شوند.
پیکر مطهر دو تن از این شهدای گمنام نیز به جم منتقل شد و قرار است پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با شهادت حضزت فاطمه س در شهر جم تشییع و دفن شوند.
شهدای گمنام شهر جم در مسیر حرکت به سمت جم و در شهر سیراف با استقبال پرشور مردم این شهر مواجه شد.

تشییع هفت شهید گمنام بر روی دستان مردم   

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهردر حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: پیکر دو شهید به شهرستان جم و سه شهید به شهر بردستان شهرستان دیر برای تشییع و خاکسپاری منتقل می شوند.
سرهنگ احمد موحد در رابطه با مراسم تشییع پیکر دو شهید شهرستان عسلویه نیز اظهارداشت: دو شهید والا مقام شهرستان عسلویه نیز روز چهارشنبه ساعت هفت ونیم از شهرک امام خمینی چاه مبارک تشییع و در منطقه چهارم دریایی سپاه نای بند به خاک سپرده خواهند شد.
وی یادآورشد: این دو شهید گمنام ۳۲ و ۲۰ ساله در عملیات کربلای پنج در شلمچه و محرم به شهادت رسیده‌اند.
موحد اضافه کرد: مردم شهیدپرورجم روز پنجشنبه ۱۲ اسفند میزبان دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۰ ساله که در عملیات بدر و تک دشمن زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند خواهند بود .
وی با اشاره به اینکه سه شهید گمنام دیگر در شهربردستان شهرستان دیر خاکسپاری می شوند، افزود: سه شهید گمنام ۲۶، ۱۹ و ۲۰ ساله که در عملیات رمضان، بیت‌المقدس شلمچه و ام‌‌الرصاص به شهادت رسیدند، روز پنجشنبه در شهر بردستان دیر بر روی دستان مردم قدرشناس این شهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهریادآورشد: تاکنون ۱۲۴ شهید گمنام وارد استان بوشهر شده که ۱۱ شهید در گلزارشهیدان و مابقی در دانشگاهها، پارک ها و پادگان های نظامی و انتظامی به خاک سپرده شده اند./آینه جم

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن